-->

Oldalak

2013. február 27., szerda

9.rész/A randi és a bonyodalmak.



Heather szemszöge
Reggel arra ébredtem hogy valaki somogat meg fordultam és meg láttam Niallt.
Niall: Jó Reggelt.
Heat: Jó Reggelt.
Niall: hogy aludtál.?
Heat: Jól, és te?
Niall: én is, Nem tudom hogy mondjam el de lennél a barátnőm?
Én nem válaszoltam csak adtam Niallnak egy csókot.
Niall: ezt vehetem igennek.?
Heat: igen.
Adtam Niallnak még egy puszit az arcára és be mentem a fürdőbe meg mosakodtam és fel kötődtem a hajamat.Amikor végeztem ki mentem a fürdőből de Niall már nem volt fent ezért le mentem a konyhába.
Le felé mentett láttam hogy már mindenki fent van és köszöntem.
Heat: sziasztok!
Srácok:szia!
Hűtő felé vettem az irányt és ki vettem a narancs levet öntődtem egy pohárba és be mentem a napaliba.
Niall le ült mellém és kérdezte tőlem suttogva hogy el mondjuk e most a többieknek hogy együtt vagyunk meg azt hogy el e megyünk 2-be sétálni én csak bolintodtam és ide hívtuk a többieket.
Niall: Srácok gyertek egy kicsit.
Ide jöttek le öltek a kanapéra és figyeltek minket hogy mit is szeretnénk mondani.
Niall: na szóval Heatherrel együtt járunk úgy hogy ki ruccanunk egy kicsikét remélem nem baj ha egész nap nem leszünk itthon?
Louis: persze ma úgy is nem kel mentünk próbálni de ínter jura se.
Niall. akkor jó akkor megyünk is.
Heat: de először át öltözök jó.?
Niall: jó meny csak.
Heat: Emy segítesz rucit választani ?
Emy: igen persze szívesen.

Emy szemszöge

Heat: segítesz rucit választani?
Emy: igen persze szívesen.
Ekkor Heat fel kelt a kanapéról és fel húzott a szobájába.

Már 30 perce nézegetük a ruhákat amikor meg találtuk a tökéletes ruhát ezt választottuk meg egy hozzá illő cipőt:
 Ekkor be jött Liam a szobába.
Liam: Szia kicsim.
Emy: Szia.
Liam: arra gondoltam ha már minden ki el megy mi is el mehetnénk valahova ,mit szólsz hozzá?
Emy: oké 5 perc és lent leszek.
Liam: oké lent várlak.
Liam be csukta az ajtót és mondtam Heatnak hogy én is megyek mert nekem is még össze kell készülődnöm

Heat csak bolintot és ki mentem a szobából át az sajátoméba át öltöztem ezt vettem fel:
Amikor fel vettem a ruhám le mentem és kézen fogva el indultunk a park felé.

Heat szemszöge.

Amikor Emy ki ment el mentem gyors le zuhanyozni és amikor végeztem gyors fel kötődtem a hajamat ló farokba ki mentem fel vettem a ruhám és már mentem is le.Amikor le értem mindenki engem nézet milyen szép vagyok.
Harry: haver itt a barátnőd.
Niall meg fordult és el mosolyodott és is vissza mosolyogtam és kézen fogva el indultunk.

Zoe szemszoge

Amikor Liamék és Niallék el mentek akkor a csajokkkal le ültünk beszélgetni.De láttam hogy Harryék is el mentek legalább szólhatott volna Harry hogy el mentek de mind egy.

Harry szemszöge

Srácok el mentek és én félre húztam Louisékkat hogy mért nem hívják már el a csajokat randizni.
Harry: mi van veletek mért nem hívjátok el a csajokat randizni?
Louisék egymásra néztek aztán újra rám.
Louis: most akartuk csak nem tudjuk hogy.
Harry: döntsétek el én el viszem Zoet vala hova oké sok sikert.
Louis: kösz haver.
Amikor végeztem a fiúkkal a beszélgetéssel akkor oda mentem Zoehoz.

Zoe szemszöge.

Kb 15 perce beszélgetünk  a lányokkal amikor meg jelent Harry.
Harry: drágám el megyünk sétálni. és kacsintott egyet.
Én egyből vettem a lapot és csak bolintotam aztán fel vettem a cipőm és már mentünk is de azért el köszöntünk a többiektől.

(A Park) Niallék.

Niall: nagyon csini vagy.
Heat: köszi Niall.
Sétálgatunk beszélgetünk egymásról aztán el mentünk fagyizni sétáltunk még egy kicsit és el indultunk haza fele.

Emy szemszöge.

Emy: Liam hova megyünk.
Liam: meg lepi.
Emy: oké!
Sétáltunk még néhány percet amikor meg érkeztünk egy hajóra ahol egy romantikus vacsi várt minket Liam illedelmesen le ültetett és ki hozták a vacsorát meg ettük néztük még egy kicsikét a csillagokat és már is mentünk haza,haza felé menet össze ütköztünk Niallékal és velük mentünk haza.

(Délután) Louisék.

Oda mentünk a lányokhoz beszélgetünk nevetgéltünk  már egy jó ideje amikor meg érkeztek a többiek is.
Louis: Sziasztok mizu?
Emy: Semmi kül.

Emy szemszöge

Liammal fel mentünk a szobánkba én el mentem meg fürdeni  amikor ki mentem be kapcsoltam a lep topomat és fel néztem twittere és facebookra Zoetől jött is egy üzim meg nyitottam és ezt írta Zoe nekem:
Szia Emy.xx
Harryvel lehet későn megyünk haza úgy hogy ne várjatok puszi Zoe és Harry. xx
Ki kapcsoltam a lep topot és úgy döntődtem alszok Liam adott egy csókot át karolt és el aludtunk.

Zoe szemszöge.

Harryvel épp sétáltunk amikor meg jelent egy csaj. Harry nyakába ugrott és meg csókolta én csak tétlenül néztem és el kezdtem  haza felé futni és közben el kezdtem sírni is amikor haza értem ki nyitottam a pót kulccsal a házunk ajtaját be csaptam magam után az ajtót és fel rohantam a szobámba sírtam,és csak sírtam amíg el nem aludtam.











 *Harry szemszöge*
  Amikor meg láttam a volt csajom nem tudtam mit tegyek. Amikor már fel eszméltem akkor már meg csókolt én le kevertem egyet neki de már azt vettem észre hogy Zoe el futott nem tudtam utána futni mert a lábaim a földre rogytak és el kezdtem sírni nem szoktam sírni de most muszáj volt mert ez a ribanc hibája volt de holnap át megyek hozzá és meg beszéljük a dolgokat remélem meg érti fel keltem a földről és haza felé vettem az irányt amikor haza értem be csaptam magam után az ajtót és fel szaladtam a szobámba be zártam és le feküdtem az ágyba el kezdtem megint sírni am ég el nem nyomott az állom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése