-->

Oldalak

2013. március 1., péntek

10.rész/Louis!!!



*Emy szemszöge*
Reggel fel keltem és úgy döntöttem hogy össze pakolok a fiúknál
Le mentem elmosogattam,ki mostam a ruhákat,csináltam reggelit,és fel takarítottam.

Amikor kész lettem a fiúk jöttek le Liam adott egy csókot és le ültek reggelizni.
Emy: Harry,Zoe hol van?
Harry: tegnap egy kicsit össze vesztünk és haza ment.
Emy: akkor át megyek hozzá.
Liam:most?
Emy:igen.
Liam: akkor nem is leszel ma velem.és el szomorodott.
Emy: de beszélnem kell Zoeval, de ha szeretnél velem el jönni akkor gyere.
Liam erre el mosolyodott fel ugrott az asztaltól és mentünk Zoehoz.
(Zoenál)
Ki nyitottam az ajtót a kulcsommal és be mentünk.
Mondtam Liamnak hogy maradjon lent mert 2 szeretnénk meg beszélni a Harrys ügyet.
Liam bolintott és én fel mentem Zoehoz.
Be kopogtam és be is nyitottam.
Emy: szia Zoe jól vagy.?
Zoe.nem meg csalt Harry.
Emy: mesélj mi volt tegnap?
Zoe szemszöge.
El meséltem Emynek a történetemet és meg ölelt.
Emy: szerintem beszélj vele hát ha meg tudja magyarázni.
Zoe: jó de csak a te kedvedért.
Emy:oké.
Na aludj még egy kicsit oké
Zoe: rendben.le hunytam a szemem és halottam hogy valaki be jön az ajtón és le ül  mellém.
Én fel néztem és Louis volt itt.
Emy szemszöge.

Amikor le mentem halottam hogy valaki csenget ki nyitottam és a fiúk voltak azok.
Emy:Szisztok. Gyertek be.
Louis:Oké.
Be jöttek a fiúk és Louis mondta hogy beszélni akar Zoeval.
Emy:Oké meny fel csak balra a 2. ajtó

Louis:oké.
Louis fel futott és a többiekkel beszélgetünk tovább.
*Zoe szemszöge*
Zoe: Te meg hogy kerülsz ide kérdeztem két szipogás közben.?
Louis: hallom hogy Harryvel össze vesztél.

Zoe: igen.
Louis:És hogy viseled?
Zoe: Azt hogy meg csókolta a csaj vagy hogy nem is tiltakozott?
Louis:Mind 2-t.
Zoe:Nem túl jól.
Louis:De én nem értem Harryt.
Zoe:Én sem.
Louis:Mármint utánad se rohant?
Zoe:Nem.
Louis:Pedig egy ilyen szép lánynak mint te nem kéne egy olyan nyomi miatt sírni mint Harry.
Zoe:Ezt hogy érted?
Louis:Így....
És Louis meg csókolt.
Hirtelen Harry nyitott ajtót.

Harry:Zoe sajnálom békü.............. ti mi a picsát csináltok.?????????!!!!!!!!!
Harry szemszöge.
Nem bírtam hogy fel e menyek de fel mentem és kopogás nélkül be nyitottam.
Harry: Zoe sajnálom békü...............ti mi a picsát csináltok.????????!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése