-->

Oldalak

2013. február 17., vasárnap

6.rész/Az előkészületek és a lányok :)


Zoe szemszöge
Reggel fel keltem és le mentem a konyhába mert még Emy aludt.
Le mentem és a fiúk már lent voltak.
Zoe: jó reggelt.
Fiúk: jó reggelt.
Harry : hogy aludtál?
Zoe:jól.
Liam:Emy még alszik?
Zoe: igen.
Akkor fel megyek fel kelteni mert készülődnünk kell meg fel is kell díszíteni a lakást mert itt lesz meg tartva.
Zoe:oké.
Liam szemszöge.
Fel mentem Emy szobájába és láttam hogy még alszik.
Nem szívesen de felkeltettem.
Liam:hahó... ébresztő...hercegnőm....
Emy:mi az?
Liam:segíteni kéne díszíteni a lakást.
Emy:fel öltözök és megyek.
Liam:oké
És adott egy csókot.
Harry szemszöge
Harry:várod már az esti bulit?
Zoe:Nem...
Harry:miért? nem akarsz majd táncolni velem?
Zoe:nem tudok táncolni :(
Harry:akkor most meg tanulsz.
Zoe:mi?
Louis berakott egy lassú számot és Harry mondta hogy álljak a lábára.
Harry:látod most táncolsz.
Zoe:igen de a lábadon álok.
Harry:Én örülök hogy az én lábamon állsz.
Zoe:ne nyalizz Styles.
Harry:nem nyalizok csak kedveskedek.
Zoe:azt se tedd.
Harry:miért?
És hirtelen csengetek .
Louis:ki az?!
Heather:szerinted?
Louis:máris megyek!
Zoe szemszöge
Nem érettem mi ez a nagy lelkesedés így hírtelen Louistól.
Hírtelen 3 lány lépett be az ajtón.
Zoe:Louis nem is mondtad hogy jön még 3 lány segíteni.
Louis:o enged meg hogy be mutassak őket.
Ő itt a kis húgom Sarah Tomlinson,ő Heather Styles Harry nővére, ő pedig Haydee Zayn nővére.
Haydee:de csak 1 év van köztünk.
Zayn: ja meg 3 hónap és 5 nap.
Harry:Igen és lányok ő itt Zoe a barát nőm.
Heather:tetszik a hajad.
Zoe: köszi nekem meg a cipőd.
Heather:köszi!
Liam szemszöge
Hallottam hogy a lányok megérkeztek és szóltam Emynek hogy siessen.
Emy:itt is vagyok
Liam.mehetünk?
Emy:igen.
Liam:gyere
És Liamal karöltve le futottunk a lépcsőn.
Liam:sziasztok.
Haydee:szia! ő ki?
Liam:o bocsánat ő a barát nőm Emy .
Emy:sziasztok Emily Johnson vagyok de szólítsatok Emynek.
Mindenki bemutatkozott és elkezdtünk díszíteni a partira.
 2 órával később befejeztük a díszítést és jöhetett a parti.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése