-->

Oldalak

2013. február 10., vasárnap

3.rész/A Csók.

                                                                                  
Amikor reggel fel keltem már Liam nem volt mellettem fel öltöztem és le mentem láttam hogy  Zoe palacsintát süt Niall pedig csöpögő nyállal figyeli.Oda mentem hozzájuk és köszöntem.                                                                                                                                                     Emy:Sziasztok!                                                                                                                       Minden ki :Szia!:)                                                                                                                       Emy:Seggitsek?                                                                                                                       Zoe:Igen létszi teríts meg.                                                     
Emy:OKÉ.  

Meg terítettem és már is kész lett a palacsinta Niall amikor már ezt meg halota  futott is a nappaliból a konyhába.Amikor vég gesztünk minden ki meg dicsérte Zoet milyen finom lett a palacsinta.                                                                  
Louis:Meg nézünk egy horror filmet?                                                                                         Harry:Ez egy remek ötlet.                                                                                                           Louis kiválasztotta pont a legriogatósabb filmet.                                                                        Ami nagyon félelmetes volt és Liam mellé bújtam annyira féltünk hogy Zoe végig sikította a filmet de én is a nagy részét.

Amikor vége lett a filmnek Louis és Zayn meg ijesztett minket elő ugrottak a kanapé mögül.És erre mindenki meg ilyet és sikított egyet.                           De Louis és Zayn nagyot nevetek ezen és én meg ütöttem őket a dísz párnával és bocsánatot kértek.Amikor a fiúk el mentek valahová Liam és Harry maradt csak velünk a napaliba és faggatni kezdtek minket.                                                                                                                     Fiúk: Mióta vagytok barát nők?                                                                                                    Emy:16 éve                                                                                                                               Zoe:És holnap lesz ennek az évfordulója.                                                              
Harry: És hány évesek vagytok?                                                                                               Zoe:Emy 18 én 17 vagyok.                                                                                                     Harry:És mikor vagy a Szülinapod Zoe?                                                                                     Zoe: Április 17.                                                                                                                           Liam:És neked Emily.                                                             Emy: Február 25.                                                                   Harry: Akkor 24 nap vagy köztünk.                                         Emy:Igen Harry! Ezen meddig gondolkoztál ?                       Harry: 10 percet.                                                                   Zoe: És nektek mi a kedvenc filmetek?                                   Liam: Nekem a TOY STORY.                                                Harry: Sorozat is lehet ?                                                         Zoe:igen.                                                                               Harry: Imádjuk a macskákat.:D                                               Zoe: Nekem is:D.                                                                   Ekkor meg jöttek a fiúk.                                                         Louis:Sziasztok játszunk valamit?                                           Emy: üveges?                                                                     Zayn:oké.                                                                               Ez mindenkinek tetszett és el kezdtünk játszani.                   Louis pörgetett először és Liamnál állt meg az üveg.             Louis:Nos felelsz vagy mersz?                                               Liam:Merek.                                                                           Louis: Csókold meg Emilyt.                                                   Liam:oké.                                                                               Liam közel hajolt hozzám és meg csókolt.                             2 perc múlva.Louis: elég lesz.                                                                     Liam pörgetett és Harrynél állt meg.                                       Liam:felelsz vagy mersz?                                                       Harry:Merek.                                                                         Liam:Csókold meg Zoet de 10 másot percnél nem lehet több.                                                              Harry: oké.                                                                             Harry Zoe felé fordult és meg csókolta de mikor bele élték magukat abba kelet hagyniuk és Harry ennek nem nagyon örült.                                                                                     Harry:ez nem ér én csak 10 másot percig csókolóztunk ti meg 2 percig.                                           Liam: igen. majd úgy is fogtok még úgy hogy ne beszél inkább pörgess.                                             Harry:Ez igaz.                                                                       Harry pörgetett és Zaynre esett.                                             Harry:Felelsz vagy mersz?
Zayn:MerekHarry:oké.                                                                             Harry be kötötte Zayn szemét és mondta nekünk hogy borzoljuk össze Zayn haját.                               Mi:oké.                                                                                   Zoe: De nem fog sikítozni?                                                     Harry:Az a lényeg.  :D                                                           Harry meg kötötte hogy ne tudjon el szabadulni és össze borzoltuk a haját erre el kezdett kiabálni sikítozni és ordibálni.                                                                                                                     Zayn:Neeee! a séróm el rontjátok.                                         Minden ki el kezdett nevetni és el engedtünk Zayn mérgesen oda rohant a tükörhöz és meg csinálta a haját.                       11 óra volt és mondtam Zoenak hogy kéne már menünk.       Liam és Harry férre húzott minket és meg kérdezte Liam tőlem hogy leszek e a barátnője?Emy: Igen és meg csókoltam.                                                 Harry:Zoe leszel a barát nőm?                                                Zoe:igen-és én is meg csókoltam Harryt.                               El köszöntünk a többiektől és haza vittek minket a fiúk.         Amikor haza értünk az ajtó előtt még adtunk egy csókot nekik és el mentek.                                         Bementünk a házba és ablakon keresztül néztünk ahogy el mennek amikor el mentek sikítottunk egyet. Anya le is rohant a konyhába hogy mi történt.Mi:semmi csak a fiúk meg kérdezték hogy járunk e velük.                                                               Anya:és ki a szerencsés?                                                                                                            Zoe:nekem Harry Emynek meg Liam.                                                                                             Emy: eszünk valamit?                                                           Anya:Hoztam nektek sütit és van egy meglepi a szobátokba. Emy: menny fel addig én ki készítem a sütiket.                       Zoe:ok.
Emy:Liamék holnap át jönnek oké.
Zoe:oké.
Le fekü tűnk aludni beszélgetünk egy kicsit közbe Zoe gépezet  egy kicsit.
 *Zoe szemszöge *                                                                 
Amikor fel mentem twittere akkor láttam hogy egy csaj meg fenyegető üzenetet küldőt.                                                    
 Zoe:Emy egy csaj fenyegető üzit küldőt.
Emy:hív fel Harryt.
Zoe:oké.de nincs késő ahhoz.?
Emy:nem baj meg fogja érteni.
Tárcsáztam Harry számát és 2-3 csörgésnél fel is vette.
Harry:hello?
Zoe:Szia Harry bocs hogy zavarlak de egy csaj meg fenyegetett hogy ha nem szakítok veled meg öl.
Harry:Jézus már megint mindig ezt csinálják a rajongok el fogom intézni.                                                                                                                                                                                 Zoe:oké na most le teszem oké puszi jó éjt holnap gyertek .                                                                                                                                                                                                        Harry:oké puszi jóéjt!                                                                                                                                                                                                                                                                   Le tetem a telefont és beszélgetünk egy kicsit hogy mit beszélgetünk és el aludtunk.                   
Zoe fel ment a szobába én addig tálcára rá raktam a sütit meg a tejet és fel mentem a szobába és hallottam hogy Zoe sikít egyet.Amikor be léptem a szobába hogy egy tv-t kaptunk. én is sikítottam egyet és le ültünk az ágyra hogy meg nézzük mennyi csatornánk van volt egy csomó jó műsor köztük Mtv is volt és pont a fiúk mentek és a riporter kérdezgette őket az új barát nőikről                                      
 Zoe: biztos rólunk van szó.                                                    
 Emy:nézd ott egy kép rólunk ahogy a koncerten vagyunk Aztán el köszöntek a fiúk és Szelena Gomez következett.És mondtam Zoenak hogy el megyek fürdeni.
Zoe:oké!                                                                                                                           
*Emily szemszöge*                                                                                                                
 Be mentem a fürdőbe le zuhanyozni  amikor ki jöttem mondtam Zoenak hogy mehet ő is.  Zoe:ok 1 pill.                                                                                                                           Át vettem a pizsimet és fel néztem facebookra és twittere de semmi kivéve twitteren Liam ki írta hogy át jönnek holnap vissza írtam neki hogy oké várunk titeket puszi jó éjt! vissza írt hogy neked is jó éjt puszi! Le csuktam a lep topot és pont akkor jött ki Zoe a fürdőből.
                                              

1 megjegyzés: