-->

Oldalak

2013. február 22., péntek

7.rész/Az emlékek vissza térnek.

Meg hoztuk az új rész remélem tetszeni fog na de nem csevegek tovább jó olvasást,és lájkoljatok.

Hirtelen  Loui telefonja meg csörrent.
Loui: halló?
Várj ki hangosítalak.

Paul:Sziasztok el kéne halasztani a partit mert közbe jött egy interjú.
Loui: oké, mikor menjünk?
Paul:most kéne.
Zayn:oké. mindjárt ott leszünk.
Paul:Itt találkozunk.
Niall:Cső.
Loui le tette a telefont és megkért minket hogy hívjuk fel a vendégeket hogy a parti holnap lesz megtartva.
Niall adott egy papírt amin voltak a számok és sorra elkezdtük felhívni az embereket.


*A fiúk szemszöge *
Harry:Szerintetek Zoe mikor fog emlékezni mindenre?
Liam:vidd el randizni és majd talán vissza tér az emlékezete. :)
Harry:de hova?
Loui:Haver a csajok szeretik az ilyen romantikus izéket.
Harry:Séta a hold fényben?
Zayn:Attól tuti el olvad haver. :)

* A lányok szemszöge *Heather: El mehetnénk soppingolni ha már úgy is végeztünk. :)
Sarah:Ez jó ötlet.
Zoe:veszek valamit Harrynek. :)

Emy:OKÉ. Én meg Liamnak.
Haydee:akkor menjünk.
Sarah: kinek van jogsija?
Emy:Zoenak de ő most nem emlékszik mindenre.
Haydee:nekem van.
Zoe:akkor menjünk.
* A kocsiban*(csajok)
Heather:szerintetek Niall szereti a barna csajokat?
Zoe:igen.Nekem mondta.
Emy:mikor?
Zoe:ma. kérdezte hogy Heather szereti e a szőke srácokat?

Heather:szerintetek el hív randira?
Zoe:szerintem tuti. :D

Haydee:itt is van a pláza.
*A fiúk szemszöge *
Az interjú után adtunk néhány autó grammot,és mentünk is haza.

* Haza fele menet *
Észre vettük hogy nincsenek otthon a lányok.
Zayn:hát ezek hova mentek?
Loui: Biztos hagytak valami üzenetet.
Liam: nézzük meg.
Be mentünk, körülnéztünk de nem találtunk semmit.
Hirtelen a kocsi felhajtóra állt egy autó.
A lányok voltak azok.
*Lányok szemszöge *
*A plázában *
Zoe,Sarah és Emy egy boltba mentek.
Mi Haydeevel a TACO felé vettük az irányt.
Vettünk pár cuccot és elindultunk haza.

Amikor haza értünk a fiúk álltak a kocsi feljárón és döbbenten néztek ránk hogy hol voltunk.
Loui: hol voltatok lányok?
Sarah:el mentünk egy kicsit soppingolni.
Zayn:ja jó de máskor szóljatok mert meg ijesztettetek minket hogy nem vagytok itt.
Emy:jó jó de mi is akkor találtuk ki hogy el megyünk amikor el mentetek.
Liam:jó nem baj az a lényeg hogy itt vagytok.
Emy szemszöge.
Be mentünk és fel vittük a lányokkal a 15.db. szatyrot.
Le mentünk és a fiúk azt találták ki hogy filmet nézünk.
Heather:az jó ötlet.
Emy: Be kapcsoltuk a filmet. de Zoe és Harry nem voltak itt biztos valamit meg beszélnek.
Zoe szemszöge.
Amikor Loui ép be kapcsolta a filmet Harry félre húzott.
Harry: Szeretnél most eljönni velem egy sétára.?
Zoe: igen,de szóljunk először a srácoknak hogy el megyünk.
Harry:oké!
Be mentünk a napaliba és mondtuk a csajoknak és a fiúknak hogy el megyünk.
Emy szemszöge.
Kb 5 perce vártam és akkor jöttek be a napaliba Zoe és Harry és mondták hogy el mennek mi bolinttotunk és el mentek mi néztük tovább a filmet.Amikor vége lett a filmnek rendeltünk kaját ki hozták és mi meg vacsoráztunk.Amikor végeszünk a vacsival akkor Liam és én fel mentünk a szobába.
Emy:el megyek fürdeni.
Liam: oké.
Be mentem fürdeni és 15 perc alatt kész is lettem fel vettem a pizsim és ki mentem.Be bújtam az ágyba és elő vettem a gépet Liam adott egy puszit az arcomra és ő is be ment fürdeni.
Zoe szemszöge.
A parkba.
Harry: örülök hogy el jöttél velem sétálni.
Zoe: én is,hova megyünk?
Harry: meg lepi.
Már egy 10.perce sétáltunk amikor meg érkeztünk egy kis mezőre ahol pléd volt le rakva.
Harry: meg érkeztünk.
Le ültünk a plédre és néztünk a csillagokat és a szép fényes holdat.
Harry: lehet hogy nem emlékszel de itt volt az első randink.
Zoe: tényleg?
Harry:igen.
Zoe: Mesélj még hát ha eszembe jut  valami.
Harry el mesélt mindent hogy mikor volt az 1. csókunk meg ilyeneket.
Zoe:Már emlékszem valamire.
Harry: Tényleg.?
Zoe:igen.
Ekkor Harry közel hajolt hozzám és meg csókolt.











Néztük még a csillagokat és el aludtunk.

Emy szemszöge.
Liaméknál.
Ki jött a fürdőből Liam és oda bújt hozzám és le raktam a gépet az asztalra.
Emy: hol vannak már Harryék, úgy volt hogy 11 re itthon lesznek.
Liam: Nem tudom,Harry azt mondta hogy egy mezőre viszi Zoet hogy vissza tudja téríteni az emlékezetét.
Emy: ja értem akkor holnap meg keressük őket.
Liam adott egy csókot és el aludtunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése