-->

Oldalak

2013. február 11., hétfő

4.rész/Buli.



                                                   *Emy szemszöge *


Reggel felkeltünk ránéztünk az órára és 12 óra 5 perc volt.
Emy: Jaj mindjárt itt vannak a fiuk!!!


Gyorsan ki ugrottunk az ágyból és fel öltöztünk.
Lementünk,meg reggeliztünk amikor
végeztünk le ültünk tv-z ni.
5 perc múlva csengetek pont ment 
a Live Were We Young csak annyit mondtunk gyertek be!
Be jöttek a fiuk és látták hogy a Live Were We Young megy le ültek mellénk a fiuk végig néztük a zenét és ki kapcsoltuk a TV-t.
Liam:lenne kedvetek Moziba menni?
Zoe:nekem igen! Emy neked van kedved moziba menni?
Emy:
Igen.Zoe nem felejtetünk el valamit?
Zoe:
őőőőőőőő de a barátság évfordulónkat... :)

Emy:nem baj majd este be pótoljuk.

Liam: tényleg el is felejtetem hogy tegnap mondtátok

Harry:szerintem tárcsátok meg most és holnap át jövünk.

Zoe:nem kell múlt évben 7 nappal később jutott eszünkbe

Zoe:igen holnap is be tudjuk pótolni

zoe:és mit fogunk nézni?

Harry:majd meg nézzük mik vannak

Emy:oké

El indultunk be zártuk az ajtót és gyalog el indultunk.
Oda értünk a moziba.
Ki választottunk a filmet ami a sikoly  volt.
Be mentünk vettünk popcornt és colát és be mentünk a vetítő szobába megnéztük a filmet 3D-ben Harry végig sikítozott.
Emy meg sem rezzent.
Amikor vége lett a filmnek a fiuk nem haza vittek minket hanem a kávézóba.
Nem tudtuk hogy mi készül itt.
Amikor be mentünk Emy fel kapcsolta a világítást és mindenki elő ugrott hogy Boldog 17. Barátsági évfordulót!!
Annyira meglepődtünk hogy alig tudtunk megszólalni.Anya oda jött hozzánk és meg  ölelt.Meg köszöntünk anyának  ezt a bulit és el mentünk a fiúkkal táncolni.7 órákkor haza kísértek a fiúk el köszöntünk tőlük egy forró csókkal meg a többieket is meg öleltünk és be mentünk a házba.                     Emy: tök jó volt ez a buli nem.?                                                     

Zoe: igen.rendes anyától meg a fiúktól hogy csináltak egy ilyen jó bulit.                                                                                   Emy:ahha el megyek gyors zuhanyozni oké.                            

 Zoe:oké menny.                                                                            

 El mentem le zuhanyozni át vettem a pizsim és le feküdtem aludni.                                                                                             zoe szemszöge.                                                                            

 Láttam hogy Emy ki jött a fürdőből én is le zuhanyoztam és le feküdtem mellé és el aludtunk.    

2 megjegyzés:

  1. a történet jó , de a helyesítás viszont szörnyen el rontja az összhangot.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máskor jobban vigyázunk a hibákra.
      És csak úgy mondom nem muszáj olvasni. :)

      Eszti :) és Betti :)

      Törlés