-->

Oldalak

2013. február 10., vasárnap

1.rész/A nagy találkozás.



1. Rész

Reggel fel keltünk és tudtuk hogy ma nagy nap lesz mert ma van az utolsó tanítási napunk egész évben ezt a napot vártuk  mert tudtuk hogy most megyünk  az első 1D-koncertre.

 Összekészülődtünk és el indultunk  az iskolába.

El kezdődőt az első óra és pont a kedvenc óránk volt 'dráma' mert imádtunk színészkedni .

A tanár nő meg kért minket hogy mennyünk le a büfébe és hozzuk fel az ebédjét én és Zoe szívesen el mentünk érte mert szeretjük Nenszi tanár nőt.

A büfébe menet Zoe azt mondta hogy haza fele mond nekem valamit.

Én egész nap másra sem tudtam gondolni csak arra a bizonyos dologra.

A többi óra unalmasan telt el.

Haza felé menet meg kérdeztem Zoet mit akart mondani.

Emily:Zoe mit akartál mondani ?

Zoe:El hívott az osztályból egy fiú randizni.

Emily:Kicsoda ?

Zoe:GABE

Emily:GABE!helyes srác csak nem az én esetem...

Zoe:Hát az enyém sem!
Ekkor Gabe lépet elénk.
Gabe meg kérdezte Zoet hogy mit válaszol a randira .

Ekkor meg szólaltam és az mondtam hogy Zoe válasza nem .

Haza fele menet Zoe anyukája fel hívott hogy megyünk be egy kicsit dolgozni a kávézóba a ("Caramell kávézóba.)

Emily:OKÉ

Nem sokára ott leszünk csak haza ugrunk még mondtam.

Anya:Rendben.Várlak titeket Sziasztok !

El köszöntem én is és le tetem.

Zoe:mit akart anyu?

Emily:Azt hogy megyünk be egy kicsit dolgozni

Zoe:oké! akkor siessünk haza.

Mi ekkor be rontottunk a házba és fel futottunk a szobánkba Zoe meg botlott a lépcsőn utána annyira nevettünk hogy én is el estem.

Abba hagytuk a nevetést és fel sietek át öltözni.

Fel öltöztek és sietek a kávézóba.

Annyira sietek hogy majd nem nem zárták be az ajtót.

Futás közbe össze ütköztünk két fiúval.

A fiúk azt kiabálták a hátunk mögött hogy máskor figyeljünk jobban.

Ekkor megfordultunk és teljesen egy szere mondtuk hogy bocsi.

 fiúk ezen el mosolyodtak.

Mi rohantunk tovább és be értünk a kávézóba.

Emily:Héj Zoe ezek nem Liam és Harry volt?

Zoe:nem tudom lehet.

Be mentünk és el kezdtünk dolgozni.

kb.10 perc múlva......Liam és Harry lépet be a kávézóba le ültek és mi oda mentünk hozzájuk.

Emily:Mit kértek?

Harry:2 narancs levet és kettő sonkás szendvicset.

Emily:oké!

Harry:Héy lányok nem veletek ütköztünk össze?

Emily és Zoe:De igen mi voltunk.

Liam és Harry erre el mosolyodtak.

Emily:jó mindjárt hozzuk a rendelést.

Laim:oké!

El mentünk a konyhába és mondtuk Mrs. Parkernek hogy itt vannak a fiúk és narancs levet és szendvicset kérnek addig amíg vártam a rendelést addig Zoe fel vette a többi rendelést Mrs. Parker oda adta a rendelést és ki vittem a fiúknak ekkor Liam és Harry meg kérdezte hogy megyünk e a holnap koncertjükre.?

Emily:igen!

Liam:OKÉ! Akkor adok nektek egy WIP jegyet és utána meg kérdezte hogy van a kedvem el menni vele randizni ?

Emily:Igen persze !

Liam:oké és kacsintott egyet.

Harry:A barátnőd hol van ?

Emily:Mindjárt ide hívom.

Harry:oké köszi.

Emily:ZOE!!!!!!
Zoe:igen?

Emily:gyere.
Zoe:oké egy perc
!

Zoe:igen?

Harry:el jössz velem Vasárnap randizni ?

Zoe:igen mért ne .
Emily:akkor menyünk dupla randira.
Liam és Harry: oké!

Zoe:Na most megyünk majd holnap koncerten találkozunk.

Liam és Harry:akkor ott.
kacsintottak egy szere.

A fiúk be fejezték a ebédjüket fizetek és el mentek.

8 óra volt és be zártunk.

Emily:Ja Zoe el felejtetem mondani hogy a fiúk vagy is Liam adott 2 WIP jegyet holnapra.

Zoe:De jó akkor tök jó nap lesz a holnap.

Emily:Ahha.

Haza értünk és és fel mentünk a szobába le tenni a cuccot le mentünk gabonapelyhet enni mert már nagyon éhesek voltunk.

Én elővettem a gabona pelyhet és a tejet amíg Zoe kanalat és tálattvett elő.

Meg etük a vacsorát .

Emily:El megyek fürödni.

Zoe:oké sies!

Emily:nyugi fogok.

El mentem fürdeni 15 perc múlva ki is jöttem.

Emily:Zoe mehec.

Zoe:oké!

Fel öltöztem pizsibe ameddig Zoe fürdik és fel néztem addig facebookra és twitterre de semmi le csuktam a leptopom  és pont akkor jött ki Zoe a fürdőből ő is fel öltözött és le feküdtünk aludni beszélgetünk a holnapról és a fiúkról és el aludtunk..


2 megjegyzés: