-->

Oldalak

2013. február 13., szerda

5.rész/A strand-amnézia.


Emy szemszöge.
Reggel fel keltünk és 9:30 mutatott az óra.Fel öltöztünk és csörögni kezdet a telefonom fel vettem és láttam hogy Liam hív és fel vettem. 
Emy:Szia:)!
Liam:Szia kicsim mára terveztetek valamit?
Emy:nem mért?
Liam: arra gondoltunk a fiúkkal hogy el mehetnénk a strandra lenne kedvetek hozzá ?
Emy: nekem igen de meg kérdezem Zoet is oké.
Liam:oké!
Emy: akkor várj 1 percet.
Be mentem a fürdőbe meg kérdezni Zoet hogy van e kedve e a fiúkkal el menni a strandra.
Emy: Zoe a fiúk kérdezik hogy van e kedvünk el menni felük a standra mert mára úgy se terveztünk semmit.
Zoe: igen persze.
Emy: oké akkor mondom Liamnak hogy el megyünk.
Zoe: jó üzenem Harrynek hogy puszilom.
Emy: oké át adom. 
Fel vettem a telefonom és beleszóltam. 
Emy: Az mondta Zoe hogy van kedve neki is el menni a strandra.
Liam: Oké akkor 2 fele megyünk értetek. 
Emy:oké ja és Zoe üzeni Harrynek hogy puszilja.
Liam:oké át adom neki. 
Liam: Harry! Zoe üzeni hogy puszil.
Harry: én is őt. 
Liam:ő is őt.
Emy: na most le teszem majd úgy is találkozunk.puszi szia.
Liam:puszi szia. 
Le raktam a telefont és meg mosakodtam utána le mentem Zoehoz.
Zoe szemszöge
Amikor fel keltünk és fel öltöztünk láttam hogy Emy telefonja csörög gondolom Liam hívta valamiért azért nem is zavartam be mentem a fürdőbe meg mosakodni és egy fél perc múlva jött Emy hogy van e kedvünk e a strandra menni .

Zoe: igen persze.

Emy: oké akkor mondom Liamnak hogy el megyünk.
Zoe: jó üzenem Harrynek hogy puszilom.
Emy: oké át adom. 
Ki ment a fürdőből Emy és én pedig le mentem palacsintát csinálni.Amikor ép kevertem a tésztát akkor jött le Emy a lépcsőn. 
Emy: mit csinálsz?
Zoe: palacsintát,segítesz?
Emy:igen.
Meg csináltuk a palacsintát és ettünk amikor végeztünk el mosogatunk.Fel mentünk a szobánkba össze pakolni a strand cuccot.Le mentünk és pont a fiúk csengetek ki nyitottuk az ajtót adtunk a fiúknak egy csókot és már mentünk is.Be szálltunk a kocsiba.30 múlva ott is voltunk ki szálltunk.

*Emy szemszöge*
Be mentünk a strandra le tettük a cuccot és már futottunk is be a vízbe.Hülyéskedés közben nem láttam már Zoet.
Emy: fiúk hol van Zoe?
Louis:nem tudom az előbb még itt volt.
Emy: biztos ki ment meg nézem.
Ki mentem de Zoe nem volt kint ezért vissza mentem. 
Láttam hogy a fiúk hozzák ki Zoet a vízből.
Emy: mi történt?
Liam: nem tudjuk Harry húzta ki a vízből. 
Le tettük Zoe a földre és Harry újra éleztette.Szerencsére fel is kelt hála a jó égnek. 
Emy: mi történt?
Zoe: nem tudom nem  emlékszem.
Emy: szerintem be verte a fejét el kéne vinni orvoshoz. 
Harry fel vette mi a többiekkel be pakoltunk a kocsiba és el mentünk az orvoshoz.
Harry szemszöge.
Amikor Emy ki ment hogy meg nézze Zoet hogy kint van e eszembe jutott hogy amikor dobáltuk a lányokat a vízebe akkor Zoe nem jött fel a víz alól ezért le mentem a víz alá és fel húztam és gyorsan ki is vittük a fiúkkal  pont akkor jött vissza Emy hogy nincs kint Zoe de amikor meg látta Zoet a kezembe akkor gyorsan ki vittük újra éleztetem és nem emlékezet semmire ezért el vittük orvoshoz.
Emy szemszöge.
Amikor meg érkeztünk gyorsan be vittük Zoet az orvoshoz és mondták az orvosok hogy várjuk egy kicsit mire meg vizsgálják.Már egy jó ideje vártunk mire jött az orvos maguk Zoe Parker hozzá tartozói.
Emy: igen 
Zoenek amnéziája van és 2 év ki esett neki de be mehetnek hozzá a 17 szobába van.
El indultunk a 17 szobába és le ültek a fiúk én Zoe mellé egy székre öltem Harry meg velem szemben volt és fogta Zoe kezét.
Emy: Harry ugye tudod hogy ha Zoe fel kell akkor rátok nem fog emlékezni.  
Harry: igen tudom :/
Már egy fél órája ülünk Zoe mellet és látom hogy már ébredezik.
Zoe: szia Emy hol vagyok ? és kik ezek a fiúk?
Emy: szia Zoe, jól vagy nem fáj semmid ??
Zoe: jól vagyok, csak fáj egy kicsit a fejem,de mért vagyok itt?
Emy:Be verted a fejed a víz alatt amikor Harry bedobott.
Zoe:És ki az a Harry?
Emy:Hát ez a göndörke.

Harry: pihenj egyet.
Zoe:oké.
Emy: holnap még jövünk még.
Zoe:oké várlak titeket.
Zoetől mindenki el búcsúzott és át mentünk a fiúkhoz.Be szálunk a kocsiba Louis vezetett amikor oda értünk ki szálunk és Liammal kézen fogva be mentünk.Le ültünk a kanapéra és beszélgetünk.
7 órakor rendeltünk egy pizzát 30 perc alatt ki is hozták meg ettük és fel mentünk aludni Liammal addig a fiúk még meg néztek egy filmet.
Emy: én el megyek fürdeni oké.
Liam:oké.
El mentem a fürdőbe meg tengettem a vizet fel kötöttem a hajam le vetem a ruhám és bele ültem 25 alatt kész is voltam.Fel vettem a pizsim és ki mentem.
Emy: Liam mehetsz.
Liam:oké.
Liam meg fogta az alsó gatyáját és be ment fürdeni én addig be kapcsoltam a lep topot.Fel néztem twitter és facebookra de semmi érdekes nem volt rajta így hát ki kapcsoltam és el aludtam Liam ki jött a fürdőből hozzám bujt adott az arcomra egy puszit és ő is el aludt.

2 Hét múlva.

 Végre ki engedték Zoet de még mindig nem emlékezett mindenre így hát előtte mielőtt ki engedték Zoe a kórházból meg beszéltem Harryvel hogy legyenek megint barátok mert nem emlékezet se a bandára se a fiúkra.Harry ezt meg is értette.Így hát haza vittük Zoet a fiúk házába.
Ez volt ma rajtam:

Zoen pedig ezt:

Meg érkeztünk mondta Louis boldogan.Be vittük Zoet a házba és le ültettük a kanapéra.
Emy:Liam ha lehet akkor Zoeval szeretnék aludni ha nem baj.
Liam: nem, meg értem.
Emy: köszi és adtam neki egy csókot.
Harry: na akkor el jöttök a buliba?
Zoe: milyen buli?
Emy:a fiúknak most lesz a 4 éve hogy együtt vannak a bandával és azt ünneplik.
Zoe:az jó el megyünk.
Emy: el mehetünk de biztos nem fáj már semmid.
Zoe:nem jól vagyok.
Louis:meg nézünk egy filmet?
Harry: milyet?
Emy: mondjuk egy vígjátékot?
Fiúk:oké.
Louis be kapcsolt egy Adam Slandler filmet meg néztük és fel mentünk Zoeval Liam szobájába mert meg engedte hogy ott aludjunk.Meg fürödtünk és le feküdtünk ekkor be jöttek a fiúk jóéjszakát kívánni Liam adott egy csókot Harry pedig Zoenek egyet az  arcra. Ki mentek mi még beszélgetünk arról hogy hogy volt ez a két év el mondtam mindent hogy jöttünk össze a fiúkkal meg ilyesmiket ami volt a két év során el ásítottunk magunkat és el aludtunk. Ha el olvastátok likeojatok és a hibák lenének benne ne vegyétek figyelembe köszike.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése