-->

Oldalak

2013. február 23., szombat

8.rész/A Party



*Emy szemszöge*
Reggel felkeltem és Liam még aludt.
Fel keltem az ágyból és megnéztem Zoeékat hogy haza jöttek e.
De nem voltak a szobában és a nappaliban sem.
Ezért felkeltettem Liamot.
Emy:Liam keljél mert Zoeék nem jöttek haza.
Liam:OKÉ.szólj a többieknek is.
Emy:OKÉ.addig öltözz fel.
Liam adott egy puszit és felkeltettem a többieket.
Először Louis hoz mentem be utána Zaynhez és Niallhoz.
És a lányoknak is szóltam.
Mindenki felkelt és felöltöztem.
Egy rózsa szín cipőt vettem fel ezzel a ruhával:



















A lányok pedig ebben voltak:


 Sarah ebbe volt.

Haydee pedig ebbe volt:













                  Heatheren ez volt rajta:


El indultunk a Park felé és megláttuk Zoeékat hogy egy pléden alszanak és oda mentünk hozzájuk.













Emy:Azt mondtátok hogy 11-re haza értek....   !

*Zoe szemszöge *

Arra ébredtem fel hogy Harry kelteget és mondja nekem hogy itt vannak a többiek.
Fel néztem és láttam hogy szúrós tekintettel néznek.
Zoe:Ó... sziasztok...
Emy:Azt mondtátok hogy 11-re haza értek!?
Zoe:De igen bocsi...
Emy:Mindegy a lényeg az hogy jól vagytok. :)
Harry:Ja látod hogy nem ettek meg a pillangók.
Louis:na menjünk mert még van 3 óránk hogy össze készülődjünk  a bulira.
Emy:Igaz menjünk.
*Emy szemszöge*
Harryék össze pakoltak és elindultunk a kocsihoz be ültünk és 10 perc alatt haza is értünk.
Ki szálltunk a kocsiból és be mentünk a házba.
Emy:Elmegyek fürdeni.
Liam:OKÉ.

Be mentem a fürdőbe hajat mosni utána megfürödtem.
30 perc alatt ki is jöttem megszárítottam a hajam és ki is vasaltam.
Aztán kimentem a fürdőből hogy kiválasszam a ruhámat.
De nem tudtam választani ezért meg kértem Liamot hogy segítsen ruhát választani.
Ezt választottuk evvel a cipővel:
























Fel vettem a ruhámat és be jöttek a lányok a szobába ők már készen voltak csak rám vártak.
Sarah: csini vagy.
Emy: ti is szépek vagytok.
Csajok:köszike.
Zoe ezt a ruhát vette fel a partyra






















Sarahn ez volt rajta evvel a cipővel:


Hether ez volt: 
Haydeen pedig ez:
Le mentünk a napaliba és már minden vendég itt volt.
Oda mentünk a fiúkhoz és csak áll múltak milyen szépek vagyunk.
Louis:milyen csinik vagytok lányok.
Csajokkal: köszi Louis.
El kezdődött egy lassú dal és a fiúk fel kértek minket táncolni.Mi persze igent mondtunk.
Így voltunk párba:
Liam és Én.
Zoe és Harry.
Sarah és Zayn.
Heather és Niall.
Haydee és Louis.
Minden ki nagyon aranyos volt.
Amikor vége lett a zenének Louis be rakott egy pörgősebb számot és azt is végig táncoltuk.
Tánc közbe láttam hogy Zoe és Harry csókolóznak nagyon édesek voltak.
Emy:nézd Liam milyen édesek Harryék nem.
Liam: igen.
Táncoltunk még egy kicsit aztán Liam is meg csókolt.
Emy: kicsit el fáradtam pihenek egy kicsit ,jössz te is.?
Liam:igen
Le ültünk a kanapéra és a többiek is oda jöttek.
Zoe szemszöge.
Le mentünk a napaliba és láttuk hogy már az összes vendég meg érkezett.
Louis meg dicsért milyen szépek vagyok aztán be kapcsolt egy lassú számot és a fiúk fel kértek minket hogy táncoljunk velük minden ki bele egyezett és el kezdtünk lassúzni.Amikor vége lett Louis be rakott egy pörgősebb számot és azt is végig lassúztuk Harryvel olyan aranyos volt közbe beszélgetünk is.
Harry: olyan szép vagy Zoe.
Zoe: köszönöm te is :)
Harry. akarsz velem aludni ?
Zoe:hát persze lányokkal úgy is itt maradunk.
Harry mosolygott egyet és meg csókolt tancoltunk még aztán oda mentünk a srácok hoz a nappaliba.
Zoe: mizu?
Emy: semmi csak el fáradtam egy kicsit.
Sarah: én is. fuuuh
Emy: látom Harryvel újra együtt.:)
Zoe: igen.
Még beszélgetünk egy kicsit utána vissza mentünk még egy kicsit táncolni 12 órakor már minden ki el ment mindenki fel ment a saját szobájába.Örültem hogy Harryvel alszok le zuhanyoztam gyorsan és be bújtam Harry mellé hozzam bújt adott még egy hosszú csókot és el aludtunk.
Emy szemszöge.
Minden ki el ment haza,aztán a lányokkal és a srácokkal  fel mentünk a szobánkba le zuhanyoztam és be bújtam Liam mellé adott egy csókot  és el aludtunk.
(Csajok) Heather szemszöge.
El ment mindenki és fel mentünk a szobánkba a csajokkal aludtam egy szobába.Minden ki sorra el ment gyors le zuhanyozni és még beszélgetünk egy kicsit.
Heather: Niall olyan édes volt.
Sarah: édesek voltatok együtt.
Heather: te is Zaynnel.
Heydee: szerintetek el fog minket vinni a srácok randira?
Sarah: szerintem igen.
Heather: remélem, majd holnap lehet meg kérdeznek minket.
Haydee: bízok benne.
Sarah: na de most aludjunk mert már 1 óra és aludni is kell valamit.
Haydee:igaz.
Le feküdt minden ki csak én voltam még fent mert Niall járt az eszembe mindig.Ekkor hallottam egy halk kopogást és Niall nyitott ajtót.
Niall: szia Heather.
Heather: szia Niall.
Niall: szeretnél velem aludni?
Heather: hát ha nem baj akkor igen.
Niall: akkor gyere.
Ki keltem halkan az ágyból de át kelet másznom Sarahn ki másztam az ágyból és az ajtó felé vettem az irányt.Be mentünk Niall szobájába és le feküdtünk aludni adott egy puszit az arcomra és hozzám bújt és így aludtunk reggelig.





2 megjegyzés:

  1. Kedves olvasók remélem tetszett ez a rész.
    Ha igen írjatok komit. :)
    Ha nem , nem érdekel. :P
    Pusssz:Eszti :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Írjatok nyugodtan mert így nem tudjuk hogy jó e a blogunk létszike kommizatok köszike Betti

    VálaszTörlés