-->

Oldalak

2013. február 10., vasárnap

2.rész/A koncert.

Reggel fel keltem 10 órát mutatott az óra és fel keltetem Zoet is.                                                       Emily:El megyünk soppingolni?                                                                                                       Zoe:igen.                                                                                                                                     Fel keltünk és a szekrényem felé vettem az irányt ki nyitottam a szekrényt és keresgélni kezdtem találtam is egy csíkos trikót és egy rövid nadrágot vettem fel Zoe egy I LOVE LONDON trikót vett fel hozzá illő rövid nadrággal.Be mentünk a fürdőbe és össze készülődtünk.                                             **************                                                                                                                           Le mentünk de senki se volt itthon Mrs.Parker hagyott nekünk egy üzenetet ez állt benne:                     Jó reggelt korán be mentem dolgozni nektek ma nem kell be jönni készülődjetek a koncertre este jövök puszi. Anya!
Le vetünk egy egy almát a pultról és el indultunk.Zoe be zárta az ajtót és gyalog el is indultunk.Először a New Yourkerbe mentünk aztán egy Neon ruha boltba mentünk körülnéztünk és találtunk is ruhát. Én egy narancs sárga trikót vettem és egy fekete magas sarkút hozzá illő karkötővel és egy rózsa színű rövid nadrágot. Zoe egy citrom sárga trikót fekete rövid nadrággal és hozzá illő torna cipőt vett.Be néztünk még egy két helyre aztán mentünk haza mert már 2 óra volt és a koncert 5 kor kezdődőt.Haza fele beszélgetünk és hamar haza is értünk.Be mentünk le raktuk a cuccokat aztán  be mentünk a nappaliba piheni egy kicsit a Tv-tbe kapcsoltunk és tv-z tünk 30 percet aztán fel mentünk készülődni a koncertre.Le zuhanyoztunk és át öltöztünk abba a ruhába amit ma vetünk.Le mentünk ettünk egy kis gabona pelyhet és már mentünk is mert már fél 5 volt.Be ültünk a kocsiba Zoe vezetett mert én még nem kaptam meg a jogsimat.Zoe be inditota a kocsit és el indultunk.Amikor oda értünk már ott volt 100 00 sikítozó rajongó át tolakodtunk rajtuk és be adtuk a WIP jegyeket is kaptunk név táblát hogy be tudjanak engedni a fiúkhoz.Be mentünk és pont öltöztek a fiúk.
Liam:Sziasztok lányok hogy vagytok?
Emily:Sziasztok jól.                                                                                                                       Liam:Fiúk ők itt Emily Jonson és Zoe Parker.                                                                                   Fiúk:Sziasztok!                                                                                                                           Mindenki be mutatkozott és meg ölelt minket aztán Louis meg kérdezte hogy várjuk e a koncertet.?       Zoe:Igen.                                                                                                                                   Paul be jött és mondta a fiúknak hogy 1 perc és kezdenek.Mi addig le mentünk a nézők közzé az első sorba.Be adtak egy videót a fiúkról és jöttek ki a színpadra.A Wath Makes Beautifullal kezdtek aztán LFWY utána az I want volt stb. A fiúk le mentek pár szám után a színpadról hogy át öltözzenek közbe videó ment róluk be jöttek ismét énekeltek külön külön is meg pár kérdésre válaszoltak utána még 1 szer el énekelték a Summer Love-ot és a szám közepén fel húztak minket a színpadra és mi el kezdtünk mosolyogni.Vége lett a koncertnek és a fiúk el mentek autó grammot osztani és fényképeket készíteni. Amikor minden ki el ment akkor a fiúk meg kérdezték hogy van e kedvünk ott aludni?                         Emily:Aha csak el kéne pár dologért szaladni                                                                                     Liam:oké haza viszünk.
A sofőr haza vitt minket.Haza értünk és Zoé be szaladt a cuccunkért és el is kéretszkedett vissza szált a kocsiba és a fiúk házába mentünk. Amikor oda értünk ki  szálltunk ez a látvány fogadott minket:           Be mentünk és körbe vezetek a fiúk.
Emily:És hol fogunk aludni?
Liam:Hát velem ha nem bánod?
Emily:Nem dehogy is.És Zoe?
Harry:Hát ha nem bánja velem?                             Zoe:Nem. Nem bánom.                                     *Emy *  
 Amikor mindenki bele egyezett hogy kivel alszik fel mentünk Liam szobájába Zoeék pedig Harryébe.Be mentünk a szobába és tátott szájal néztem hogy milyen szép Liam szobája.                 Liam:Szép ?                                                                                                                               Emily:Igen nagyon tetszik.                                                                                                           Le zuhanyoztam utána Liam is be ment fürdeni aztán amikor ki jött akkor be bujtunk az ágyba beszélgetünk 30 percig Liam hozzám bujt és el aludtunk.                                                                    *Zoe*                                                                                                                                        Fel mentünk Harry szobájába és beszélgetünk már 1 óra volt és mondtam Harrynek hogy le zuhanyozok. Amikor vissza jöttem Harry már várt le feküdtem mellé és beszélgetünk még egy kicsit oda bujt hozzám és el aludtunk.                                                                                                                                             

2 megjegyzés: