-->

Oldalak

2013. március 28., csütörtök

17.rész/Kirándulás.




A fiúk el meséltek mindent mi volt velük a koncerteken hogy nagyon hiányoztunk neki stb..mutattak pár képet és videót amit készítetek beszélgetek Lorával is hogy miket szeret ki a kedvence a bandából ilyesmit kérdezgetek a fiúk tőle.
Niall:Éhes vagyok!!!-nyafogót
Emy:jól van Niall mindjárt csinálok valamit.
Niall:oké!
Fel keltem Liam öléből és be mentem a konyhába ki készítettem az asztalra a tojást elő vettem a tálakat és Zoe is jött segíteni amikor kész lett szóltunk a többieknek le ültünk az asztalhoz Niall kétszer annyit evett mint mi de azért jó lakott mindenki.fel ment mindenki a szobájába és én el mentem gyors le tusolni mikor ki mentem Liam már aludt adtam egy puszit az arcára be feküdtem mellé és el is nyomot az állom.
Másnap reggel 10 kor keltem hagytam még egy kicsit Liamot aludni meg mosakodtam és fel is öltöztem ezt vettem fel:
Le bagyogtam a lépcson a lányok már lent voltak és beszélgetek.
Emy:jó reggelt!
lányok:jó reggelt neked is!
Be mentem a konyhába egy kis narancs léért és oda mentem a lányokhoz meg beszéltük hogy mi legyen mára de először meg kérdezük a fiúkkat hogy van e kedvük hozzá.Már kb 2. órája beszélgetünk amikor a fiúk le jöttek Liam nyomot egy puszit az arcomra és le ültek mellénk.Fiúkkal ki találtuk hová mennyünk ma meg reggeliztünk és mindenki ment a kis randijára 
Niall Zayn Heat és Sarah élmény parkba mentek
én is Liam planetáriumba
Harry és Zoe vidám parba
Lora pedig el megy várost nézni.
Minden ki fel ment át öltözni és ezt vettem fel:
Le mentem már minden ki el ment és mi is el indultunk fogtunk egy taxit be ültük meg mondtuk a sofőrnek hová szeretnénk is menni bele taposott a gázba és 5 perc alatt ott is voltunk ki szálltunk Liammal oda sétáltunk az ablakoz ki fizetünk a be lépőt és mentünk is be először delfineket néztük meg.
Azután a halak felé mentünk és így haladtunk sorban.
Emy:Liam,nézd!!!!!!!-mutattam a cápa akváriumra.
Oda sétáltunk majd kézenfogva tovább mentünk egy fagyis bódéhoz,én egy epret kértem liam meg csokit.
Persze rajongókból sem volt hiány...
Egy Kb.11 éves lány kért egy fotót Liamal és velem és azt mondta hogy én vagyok a példa képe mert a sok rajongó miatt már a plafonon lehetnék de én még egyszer sem borultam ki nyilvánosan (És amúgysem...)\és ezért nagyra tart engem.
Én persze mondtam neki hogy nagyon kösszönöm és hogy ezt a talákozást soha nem fogom el felejteni. :)
Amikor a rajongók szét oszlottak Liamal az ajándék bolt felé vettük az irányt,ahol meg láttam egy nagyon,nagyon,nagyon cuki delfin plüst de egy picit drága volt így csalódottan tovább kullogtam.
1 perc múlva Liam termet melletem kezében a plüs delfinnel és azt mondta hogy ez egy emlék arrol a napról amikor elöször mentünk közösen kirándulni csak mi 2-en.
Én egy csókal köszöntam meg a hatalmas játékot és Liam karjába karolva haza sétáltunk.
*Zoe szemszöge*
Le mentem és Harry átkarolta a derekam és azt kérdezet mehetünk-e?
Zoe:Persze csak elöbb át öltözöm..
Fel mentem és ezt vettem fel:
Le mentem és Harry hívott egy taxit.
Meg mondtuk a soförnek hogy hova szeretnénk menni és ő mosolyogva el vitt minket a vidámparkba,Harry adott neki egy kis borravalót és már mentünk is be.
Amikor az ablakhoz értünk, Harry megvette a jegyeket, és az egyik szalagot a karomra ragasztotta, a másikat pedig a sajátjáéra. Végre bemehettünk, én meg úgy örültem, mint egy kis gyerek. De éppen nem volt rá időm, hogy zavarjon, mert olyan régen nem voltam már vidámparkban.
-Hol kezdjünk? - próbált visszafojtani egy mosolyt, melyet az én túlságos gyermeki lelkesedésem váltott ki belőle.
-Hm, óriáskerék? - kezdtem valami egyszerűbbel. Végignéztem a hatalmas parkon, és rengeteg játék volt szétszórva. Nehéz lesz mindent kipróbálni, de rajta voltam.
Mosolyogva indultunk el kézen fogva az óriáskerék felé. Megvártuk, amíg leér egy kis kapszula, amibe be tudtunk szállni. Nyitott volt, teljesen szép kilátás nyílt a városra. Így még hatalmasabb volt London.
-Ez gyönyörű - fordultam Harry felé, aki velem szemben ült, és csak bámult rám.
-Szerintem is gyönyörű vagy - csusszant át mellém, és szorosan átölelt. Mosolyogva nyomtam egy puszit az arcára, ő pedig a fejemre.
Már majdnem a tetején voltunk, és mi csak beszélgettünk, és beszélgettünk, én pedig egyre jobban beleszerettem. Még annál is jobban, mint amennyire egészséges mértékben kéne. Hát, szerelemben nincsenek határok. De ki mondta, hogy kell lenniük?.
Mire mentünk egy kört az óriáskeréken, teljesen elzsibbadt a lábam, pedig még csak most következett a java. Ahogy kiszálltunk, és szilárd talajt éreztem magam alatt, mintha ezer tű szurkálta volna a lábam.
Harry javaslatára a hullámvasút volt a következő célpontunk. Rettentően hatalmas, kanyargós volt. Beültünk egy kocsiba, magunkra csatoltuk az övet, és vártuk a sorsunkat. Hogy végre elinduljunk. Kis nyomást lehetett érezni, amikor elgördültünk a helyünkről. Mögöttünk pár tizennégy év körüli lány nyomban sikoltozni kezdett. Mi lesz velük ha vetünk egy átfordulást is? Elmosolyodtam, és megszorítottam Harry kezét.
Hát a végére mi is - legalábbis én igen - visítottam, de nagyon jó volt. Sosem voltam még vele vidámparkban, de azért ő is úgy lelkesedett mint én.
Teljesen megfeledkeztem mindenről, csak Harryre koncentráltam, meg persze a vidámparkra.
A következő amit kipróbáltunk közös elhatározással a szellemvasút volt. Oké, bevallom, eléggé megijedtem párszor, de mentségemre legyen, hogy Harry is.
Aztán mentünk minden hülyeségre, és rengeteg képet is csináltunk. Utoljára a dodgemet hagytuk. Harry befizetett 2 menetre, és mindketten választottunk egy-egy kocsit. Én egy pirosat választottam, éljenek a lányszínek!:) Harry pedig egy kéket.
Elindult a menet, én pedig mosolyogva, és ajkamat harapdálva kezdtem el üldözni Harryt. Volt még tíz másik ember, akik a pályán voltak, de mi csak egymásra koncentráltunk.
Ő is belém jött, én is belé, és rengeteget nevettünk. Megfeledkeztem az élet nagy gondjairól.
Miután a lehető legtöbb dolgot kipróbáltuk, elmentünk az édességárusokhoz, és vettünk vattacukrot.
-Istenem, ilyet is de régen ettem már - mosolyodtam el.
-Többet kéne kiruccanunk, én nagyon jól éreztem magam veled. És dodgemben verhetetlen vagy - ismerte be Harry, aztán átkarolta a derekamat. Meg is lepődtem, hogy annyian nem ismerték fel őt. Jó, néha odajöttek csinálni egy képet, vagy kértek egy aláírást, de semmi több.
-Haha, én is jól éreztem magam, nagyon. Köszönöm, hogy elhoztál - bólogattam, miközben egy újabb színes pihét tömtem a számba.
-Semmiség - húzta féloldalas mosolyra a száját, tekintetével az enyémet fürkészte.
Nyomott egy csókot ajkaimra, én pedig belemosolyogtam, és viszonoztam.
-Ó, még valamit akartam - húzott vissza finoman, amikor indulni készültünk. kérdőn ránéztem, és hagytam, hogy vezessen. A céllövöldénél kötöttünk ki, én pedig még mindig nem sejtettem, hogy mit is akarhat. Befizetett 3 dobásra. A nehezebb szintet választotta, amelyet másodjára sikerült is megoldania, ledöntötte az összes sörös dobozt.
-Melyiket kéri? - kérdezte vidáman az eladó a nagy plüssállatokra mutatva. Kiválasztott ey nagy barna macit, és felém fordult. Átadta nekem, én pedig boldogan fogadtam el a macit.
-Köszönöm - nyomtam egy puszit az arcára. Hihetetlenül aranyos.
-Mivel tudnám viszonozni ezt a sok mindent, amit teszel értem? - néztem fel mélyzöld szemeibe.
-Annyi elég, hogy itt vagy nekem - suttogta fülembe, és megölelt. A meghatottságtól könnyek szöktek a szemembe. Belefúrtam arcom mellkasába, karját szorosan átöleltem.
Akkor vettem igazán tudomásul, hogy ez a fiú nagyon szerethet engem. Úgy amilyen vagyok. Néha kócos hajjal, morcosan, és smink nélkül is. Nekem pedig ennél nem kellett több.

-Sétálunk, vagy hívjak taxit? - kérdezte, amikor elhagytuk a kijáratot.
-Sétáljunk - mondtam egyértelműen, mert imádok a friss levegőn sétálni. Egy hatalmas macival a kezemben sétáltam, és az sem zavart, hogy megbámulnak. Mert Harrytől kaptam, és ez mindennél fontosabb nekem. Sosem voltam még eddig ennyire fontos fiúnak, kivéve apát..Eddig sokan kihasználtak, aztán ott hagytak. De Harry nem ilyen. Efelől már kétségem sincs.
Azt is felfogtam, hogy semmi sem tart örökké. De a jelennek kell élni, és kiélvezni minden egyes percét. Mert egyszer élünk, és egyszer történnek meg a dolgok. Hasonlót lehet teremteni, de ugyanolyat, mint az első, olyat sosem.
-Min gondolkoztál annyira édesem? - mosolygott rám Harry, és megigazította a haját, ami abból állt, hogy megrázta, és a kezével eligazította.
-Semmin. Az életen - feleltem még mindig merengve, mire akaratlanul is felnevetett.
-Most mi van? - nevettem el én is magam, és finoman a vállába bokszoltam.
-Semmi.
Az út további része csendesen telt, de ez nem kínos,hanem az a kifejezettel jóleső csend volt.
Már szavak nélkül is megértettük egymást.
*Heather szemszöge*
Niall bejelentette nekem hogy mi elmegyünk az Aqua Parkba és egy "Hiper,Szuper,Mega kalandos"napunk lesz.
Zayn és Sarah is csatlakozott hozzánk.
Én persze bele eggyeztem és már mentünk is ki a házból mert egy taxis már várt ránk oda kint.
Be száltunk és elmentünk az Aqua parkba.
Niall vett 4 jegyet és már be is mentünk.
 Mindenre fel száltunk és Niall rávett hogy csuszdázás elött együnk meg egy pizzát.
Persze én kis naiv bele mentem és amikor végeztünk fel másztunk egy kanyargós csuszdára és már mentünk is.
Zayn az ölébe ültette Sarat és úgy csusztak.
A csuszda végében azt hittem mindjárt le hányom a falakat.
amikor ki értünk én már rohantam is a Wc-re.
Ki adtam magamból mindent és ki mostam a számat.
Amikor ki mentem Niall egy I LOVE YOU BABE feliratu lufit hozott nekem,én meg csókóltam és haza mentünk.
Zaynék is csatlakoztak hozzánk fél uton mert ők még ott maradtak egy kicsit.
*Lora szemszöge*
Reggel felkeltem és át öltöztem,meg mosakodtam,fogat mosta,lofarokba kötöttem a hajam és ki mentem a ház elé.
kb.5 perc múlva Amat már ott is teremt melletem.
Remek volt a a nap fel száltunk a London eyere,meg néztük a big bent és még galambot is etettem.
A nap végén meg köszöntem Amatnek ezt a csodás napot és majdnem meg csókólt,de nem hagytam magam mert nekem Zayn tetszik.
Haza siettem és fel mentem aludni.

3 megjegyzés: