-->

Oldalak

2013. március 18., hétfő

15.rész/Rablás.


Sétálás közben egy ismerős láttam meg a volt pasimat Nathant.
Zoe:Harry nem mehetnénk haza?
Harry:Persze!
Vissza fordultunk és haza felé vettük az irányt.Amikor haza értünk le ültünk a többiekhez a kanapéra.
Harry:Sziasztok!
Srácok:Sziasztok!
Louis:hamar haza értetek.
Zoe:igen!
Louis:Nem játszunk felelsz vagy merszet?
Zayn:OKÉ!
Louis: Harry felelsz vagy mersz?
Harry:Felelek.
Louis: Mond meg mit csináltatok tegnap?...
Zoe:Louis, nem kötjük az orrodra a szerelmi életünket.
Louis:Akkor le fekütettek.
Harry:igen van vele valami gond?
Louis:Nincs.
Harry:tudod mit ne játszunk ilyet inkább nézünk egy filmet.
Mindenki bele egyezett és el mentünk a mozi szobába Louis be kapcsolt egy vígjátékot amikor vége lett Emy meg fogta a csuklómat és ki vitt a konyhába.
Emy:Mi a baj Zoe?.
Zoe:Semmi csak....
Emy:csak?
Zoe:a parkba sétáltunk és meg láttam Nethent a parkba és lehet meg látott.
Emy:Nathant a Wanted-ből?
Zoe:igen.
Emy:El kell mondanunk Harrynek.
Zoe:Még ne..
Emy:Muszáj el mondani neki.
Zoe:Tudom de még hagy találjam ki hogy mit mondok neki oké.
Emy:OKÉ!
Emy szemszöge
Amikor vége lett a filmnek láttam Zoe arcán hogy van vele valami ezért meg fogtam a csuklóját és ki vittem a konyhába.
Emy:Mi a baj Zoe?.
Zoe:Semmi csak....
Emy:csak?
Zoe:a parkba sétáltunk és meg láttam Nathant a parkba és lehet meg látott.
Emy:Nathant a Wanted-ből?
Zoe:igen.
Emy:El kell mondanunk Harrynek.
Zoe:Még ne..
Emy:Muszáj el mondani neki.
Zoe:Tudom de még hagy találjam ki hogy mit mondok neki oké.
Emy:OKÉ!

Vissza mentünk a srácokhoz.
Emy:Én el fáradtam fel mentem aludni.
Liam:Menny kicsim nemsokára én is megyek.
Emy:Oké!
Felmentem le zuhanyoztam és amikor ki jöttem Liam már bent volt a szobába éppen a lep topját nyomogatta.
Én be bújtam az ágyba Liam adott az arcomra egy puszit le rakta a lep topját hozzám bújt és el aludtunk éjszaka nagy sikítozást hallottam Zoeék szobájából ezért fel keltetem Liamot is Liam meg fogott egy ütött hát ha egy betörő van bent.
Zoe szemszöge
Minden ki el ment aludni és el mentem zuhanyozni amikor ki mentem Harry már aludt adtam egy puszit az arcára be bújtam az ágyba és el aludtam.
Éjszaka arra keltem fel hogy sikítozok és közben sírok is ekkor be jöttek Liamék a szobába hogy mi történt.
Emy:Mi történt Zoe,mért sírsz közben pedig át ölelt.
Ekkor Harry is fel kelt.
Harry:Jaj Zoe mi a baj.
Zoe:Nagyon rosszat álmodtam közben Harryt ölelgetem az álmom miatt.
Emy:Mond el mi volt.
Zoe:Azt álmodtam hogy Harryt meg ölték a Wanted srácok.
Emy:Jól van gyere ide csak egy rossz álom volt semmi más szépen nyugodj meg és aludj vissza.
Zoe:oké meg próbálok.
Emy:mi vissza megyünk aludni.
Zoe:oké menyetek csak.
Harry:gyere ide látod élek.
Emyék ki mentek én meg öleltem Harryt még egyszer oda bújtam mellé és így biztonságba éreztem magam hamar el aludtam.
Liam szemszöge
Be mentünk Harryék szobájába és láttuk hogy Zoe sír Emy egyből oda rohant hozzá és meg vigasztalta amikor meg beszélték a dolgokat Emyvel vissza mentünk a szobába adtam neki agy jó éjt csókot össze bújtunk és el aludtunk.
Másnap reggel.
Reggel fel keltem és láttam hogy Emy nincs mellettem fel öltöztem és le mentem.
Amikor le értem láttam hogy teát csinál Emy én hátulról meg fogtam a derekát és meg csókoltam.
Emy:Jó reggelt.
Liam:jó reggelt.
Ma mi lesz a program?
Emy:nem tudom azt találtam ki hogy el viszem Zoet egy kicsit egy csajos napra,de ha haza értünk akkor meg taníthatnál gitározni.
Liam:persze szívesen.
Emy:te is kérsz egy kis teát?
Liam:Persze.
Emy öntött nekem egy kis teát ekkor le jöttek a többiek is.
Emy szemszöge
Niall:Emy éhes vagyok van valami kaja.
Emy:Persze Niall mindjárt az is csinálok.
Niall:oké de siess.
Niall kedvéért csináltam egy kis palacsintát amikor kész lett mindenki meg reggelizett és le öltünk a kanapéra beszélgetni.
Emy:Zoe arra gondoltam hogy ma mi 2 el mehetnénk egy csajos napra?
Zoe:benne vagyok,és mikor?
Emy:akár most is ha gondolod.
Zoe:oké!
Fel mentünk át öltözni én ezt a ruhát vettem fel:


Amikor le mentem Zoe már várt ő ebbe volt:






El köszöntünk a többiektől Liam még adott nekem 1 csókot Harry meg Zoenak és el indultunk a Pláza felé be mentünk és el mentünk egy turmix boltba.Le ültünk az asztal hoz és el kezdtünk beszélgetni.Ekkor egy felszolgáló lány oda jött hozzánk mi meg mondtuk milyen turmixot kérünk ugyan olyat rendeltünk 5 percen belül ki is hozták.Meg ittuk és be néztünk néhány boltba.
Haza fele mente mondta Zoe hogy ki kell menni e a mosdóba én bólintottam egyet Zoe el ment és én le ültem egy padra a még nem jön vissza Zoe. Már 10 perce vártam Zoera és el mentem meg nézni hol van be mentem és el kezdtem minden fülkét meg nézni mindegyik üres volt ekkor jöttem rá hogy a Wanted srácok rabolhatták el mert láttam hogy a mosdó felé mentek el.Ezért meg fogtam az összes cuccomat és fogtam egy taxit amikor haza értem be rohantam a házba.
Emy:Srácok Zoet el rabolták.
Harry:mi?ki?
Emy:a wanted srácok.
Louis:gyorsan keressük meg Zoet.
Mindenki fel vette a cipőjét és be öltünk a kocsiba.Egész éjszaka Zoet kerestük de nem találtuk meg.
Zoe szemszöge
Amikor ki jöttem a mosdóba akkor meg láttam a Wanted srácokat meg fogtak és be raktak a kocsiukba.
El kezdtem kiabálni de ekkor Nathan be fogta a számat és el ájultam.Mikor fel keltem egy székhez voltam kötözve.
Zoe:Nathan Harry úgy is ki fog szabadítani.
Nathan:nem hiszem mert nem tudja hol vagyunk.
Zoe:nem érdekel úgy is ki szabadit,és el kezdtem mondatni egyre hangosabban.
Ekkor Nathan oda jött és meg csókolt.Nem tudtam el tolni magamtól mert meg voltam kötve.
Nathan azonnal engedj el!kiabáltam.
Nathan:nem engedlek vissza a kis Harryd hez velem maradsz örökre.
Zoe: azt csak hiszed,Nathen figyelj már nem érzek úgy irántad mint régen már Harryt szeretem és ezt értsed meg amúgy is te szakítottál velem mért akarsz megint vissza szerezni?
Nathan:Meg bántam amit tettem nem tudtalak el felejteni hiába is akartalak volna nem ment még mindig szeretlek és ekkor megint meg akart csókolni de el fordítottam a fejem.
Zoe:létszi Nathan engedj el.mondtam szinte könyörögve
Nathan:Nem!ha nem lehetsz az enyém akkor Harryé se.
Ekkor ki ment az ajtón és én el kezdtem sírni.
Louis szemszöge
Már az egész környéket meg néztük de nem találtuk meg Zoet nagyon fáradtak voltunk ezért haza mentünk és el mentünk egy kicsit pihenni.
Reggel mindenki fel kelt és el mentünk megint meg keresni Zoet hát ha most szerencsésebbek leszünk
Ma is minden meg néztünk de nem találtuk meg ekkor Harry telefonja csörgött fel vette amikor le tette így szólt.
Harry:Srácok el kell menünk egy fotózásra mondta szomorúan Harry.
El mentünk a fotózásra amikor készen letünk meg néztük a képeket és láttuk hogy Zoet viszik be egy raktárba.Gyorsan ki szaladtunk át a raktárba amikor le értünk meg találtuk Zoet épségben de a Wanted srácok is ott voltak el kezdtük ütni őket a még össze nem rogynak addig a lányok ki szabadították Zoet.
Ki futottunk be gyorsan a kocsiba be le tapostam a gázba és siettünk haza.
Zoe szemszöge
Mikor fel keltem Láttam hogy Nathan és a többiek be jönnek be kötötték a számat és megint el tuszkoltak egy raktárba le kötöztek egy oszlopra.
Zoe:Nathan engedj el !
Nem szólt semmit csak beszélgetett tovább.
Ekkor ajtó nyitódásra lettem figyelmes Harryék voltak azok a lányok ki szabadítottak a fiúk pedig el intézték a Wanted fiúkat mikor össze rogyott az össze fiú gyorsan ki szaladtunk be szálltunk a kocsiba Louis a gázra taposott és mentünk is haza fele. Haza értünk mindenki kérdezte hogy mi történt én mindent el mondtam szóról szóra végig hallgattak amikor végeztem Louisék be akartak valamit jelenteni.
Louis:csajok most hogy meg lett Zoe el kell mondanunk valamit.
Haydee:halljuk?
Louis:na szóval el kell mentünk egy 3 hónapos turnéra a srácokkal és nem jöhetek velünk és holnap indulunk.mondta szomorúan Louis
Ekkor mindenki el szomorodott és mindenki meg ölelt e a fiúkat.
Niall rendelt a Nando's ból egy kis kaját mikor meg ettük mindenki el ment le feküdni.




















1 megjegyzés:

  1. Szia. Jó a blogod, szeretem. De ellőbb legalább ha valakinek a nevét leírnátok néznétek utána mert ilyen név nincs is, hogy Nathen csak Nathan. Én szeretem a TW és én már csak tudom, hogy kell leírni. Ja meg még egy először nem is tudtam mit olvasok amikor rájöttem, hogy amíg van oda írva (am ég). Máskor figyeljetek oda jobban, és bocsi, hogy leoltottalak téged.

    VálaszTörlés