-->

Oldalak

2013. március 1., péntek

11.rész/A nagy vihar és a Béke. :)


Zoe szemszöge.
Harry:Zoe sajnálom békü... Ti mi a picsát csináltok?!
Louis:Ez nem az aminek látszik!
Harry:Nem?! Meg csókoltad a csajomat!
Zoe:Ó...! Most már a csajodat!
Harry és Louis elkezdtek bunyózni.
Zoe:Én ezt nem bírom tovább!
Ki rohantam a szobából,le a lépcsőn és amikor pont ki mentem volna Niall húzott vissza.
Niall:Hová mész?
Zoe:A fiuk oda fent bunyóznak!
Amint ezt ki mondtam Niall el engedett és én a srácok házába mentem.
Amikor oda értem Haydee nyitott ajtót.
Hayd:Szia! Miért sírsz?
Zoe:Be mehetek?
Hayd:Gyere nyugodtan.
Be mentem le ültem a kanapéra és Sarah meg Heather jöttek le.
Sarah:Mi a baj?!
Zoe:Louis meg csókolt!
Hayd:Mi van?!
Zoe:Louissal beszélgettünk hogy Harry milyen ízzé aztán Louis meg csókolt!
Sarah:Hogy tehetett ilyet?!
Hayd:De miért csókolt meg?
Heat:Én tudom...
Zoe:És miért?!
Heat:Nekem régebben azt mondta hogy te nagyon szép és okos lány vagy és hogy szeretne veled járni de te már Harryvel jártál.
Zoe:De tudja jól hogy én kedvelem, csak nem úgy ahogy ő engem.
Hayd:Itt vannak a fiuk!
Zoe:Én megyek!
Hayd:Ok. vigyáz magadra!
Zoe:Fogok!
*Haydee szemszöge*
Amikor a fiuk be jöttek Sarah meg pofozta Louist.
Louis:Áu...! Ezt most miért?!
Sarh:Ne kezdj ki más csajával.
Én csak néztem csúnyán Louisra és azután fel rohantam a szobánkba.
*Harry szemszöge*
Harry:Mit vigyek Zoenak hogy meg bocsájtson?
Sarah:vegyél fl I LOVE Zoe pólót,vegyél neki I LOV YOU macit és egy csokor rózsát.
Harry:A pólót fel veszem most!
Fel mentem a szobámba és megkerestem az I LOVE Zoe pólómat.
Rá is akadtam így néz ki:












Fel vettem és lementem.
 Sarah:Itt a virág meg a Maci. Most már mehetsz.













Harry:Csajok... Köszi.
Sarah:nincs mit.
Át rohantam Zoe hoz az ajándékokal és Emy fel engedett.
Fel mentem a szobába és Zoe az ágyon ült.
Harry:Szia...
Zoe:Mit akarsz?
Harry:Hoztam valamit.
Zoe: Látom.
Harry:És tetszik?
Zoe:Cuki.
Harry:Na ki békülünk?
Zoe:Igen.
Harry:És van még valami...
Zoe:mi?
Harry:Ez...
Harry fel kapott és meg csókolt.
Amikor abba hagytuk akkor át mentünk a többiekhez.
Minden ki nagyon örült hogy újra együtt vagyunk meg néztünk egy filmet és megint Harryéknél aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése