-->

Oldalak

2013. március 18., hétfő

16.rész/Búcsúzkodás és újra együtt.


Reggel szomorúan keltem fel mert ma mennek el Harryék turnéra rá néztem az órára 7 órát mutatott.
Le bagyogtam a lépcsőn be a konyhába.Csináltam egy kis kávét le ültem a bár székre és meg iszogattam a kávém.Amikor meg ittam az összeset be raktam a mosogatóba és fel mentem át öltözni ezt választottam:
Mikor fel öltöztem és meg is mosakodtam Harrry már fent volt adott egy csókot és már menniük kellett.
Mi el kísértük a reptére őket és minden ki el búcsúzott mindenki től.
Meg öleltem szorosan Harryt és egy nagy levegőt vettem.

Zoe:Figyelj Harry,most egy darabig nem fogjuk látni egy mást szóval addig amíg nem vagytok itt szüneteltessük a kapcsolatunkat...
Harry:De én nem fogok szakítani veled!
Zoe: hidd el Harry így mind e kettőnknek jó lesz.
Háttat fordítottam és el hagytam az épületet.Le ültem egy padra és el kezdtem zokogni. Emyék 5 perc múlva jöttek is.Be szálltunk a kocsiba és Heat vezetett amikor haza értünk le ültünk a kanapéra.
Harry szemszöge
El sem hiszem hogy szakított velem Zoe minden ki könnyes búcsút vett minden ki től és mentünk a magán repülőnkre fel szállt a repülőnk és én csak Zoera tudtam gondolni pár perc múlva el nyomott az állom.
Arra ébredtem fel hogy Louis kelteget hogy még érkeztünk Amerikába fel keltem és egy csomó fotós fény képezett minket de én nem figyeltem csak mentem a bőröndökért minden ki meg fogta a csomagját és be ültünk a limoba ami el vitt a szállodába ahol meg szálunk.Meg érkeztünk a szállodához ki szálltunk és megint a vakú villanását lehetett látni ki osztódtunk néhány alá írást és mentünk is be a recepción meg kaptuk a kulcsunkat be mentünk a liftbe és vártuk hogy fel érjünk amikor fel értünk ki nyitódtam az ajtót és le pakoltam az egyik szobába el mentem le zuhanyozni utána be bújtam az ágyba és gondolkozni kezdtem mikor végig gondoltam mindent Louis oda jött hozzám.
Louis:mi az haver min gondolkozol ennyire?
Harry:Zoen azt mondta a reptéren hogy szüneteltessük a kapcsolatunkat.
Louis: mért mondta ezt neked?
Harry: így mind kettőnknek jobb lesz ezt mondta és utána meg fordult és zokogva el rohant.
Louis:Akkor még mindig szeret csak a távolság miatt mondta ezt.
Harry: szerintem is.
Louis:na én megyek le fekszek mert holnap hosszú napunk lesz.
Harry:menny én is le fekszek.
Louis ki ment én be bújtam az ágyba órák hosszat néztem a plafont de végül el aludtam.
(Lányoknál.)
Emy szemszöge
Heat:nekem nagyon hiányzik Niall.
Emy: igen nekem is Liam de szerintem mindenkinek hiányzik a srácok.
Zoe:én fel megyek aludni sziasztok.
Emy:én is megyek.
Sarah:szerintem minden ki megy.
Mindenki el ment le feküdni el mentem le zuhanyozni amikor ki jöttem fel vettem Liam pólóját amit nekem hagyott itthon lep topoztam még egy kicsit és el aludtam.
Reggel arra keltem fel hogy Lora hív fel vettem és beleszóltam.
Emy:Halló?
Lora:Szia itt vagyok a reptéren nem sokára fel szállok kb 2-3 óra és ott leszek Londonba.
Emy:oké el megyek érted várunk szia.
Lora:szia
Le tettem a telefont és le mentem a konyhába csináltam egy kis teát és le ültem a bár székre.Le jöttek a lányok köszöntek le ültek a kanapéra és be kapcsolták a tv.
"Meg szakitjuk adásunkat tegnap meg érkezett a One Direction Amerikába ma adnak egy interjút Alen
Carnál............... ennyi volt a sztár hírekből köszönjük hogy velünk tartottak köszönt el a csaj a tévébe."
Sarah:el megyünk a partra sétálni?
Heat:persze,ti jöttök?
Emy:én nem meg szerintem Zoe sem mi itthon maradunk mennyetek csak.
Sarah szemszöge
Meg kérdeztem a csajokat hogy van e kedvük le menni a partra e sétálni Heat Haydee bele egyeztek de Emy és Zoe nem szerettek volna jönni fel mentünk át öltöztünk és mentünk is.ezt vettem fel:


Le mentem és a lányok már lent voltak ők ebbe voltak:
Heat ebbe volt:

Haydee pedig ebbe:

El indultunk és el keztünk út közben beszélgetni el mentünk egy kis turmíxot venni utána indultunk el a partra ott meg láttunk egy kis kutyát uda mentünk hozzá le térdeltünk és meg simiztük.
Sarah:hol lehet a gazdája?
Haydee:nem tudom kérdezzük meg az emberek.
Heat:ha nem lesz gazdája nem visszük haza Zoenak úgy is nagyon szomorú.
Sarah:oké vigyük de csak akkor ha nem lesz meg a gazdája.
HayddeHeat:Oké!
El mentünk meg kérdeztünk minden kit hogy az ő kutyusa e de nem volt meg a gazdája ezért úgy döntödtünk haza visszük Zoenak.
Zoe szemszöge
Amikor el mentek a csajok mi el kezdtük még nézni a híreket és megint a fiúk voltak benne de most egy videó üzenetet küldtek amikor ki mondták a nevünket és hogy hiányzunk nekik akkor el kezdtem sírni Emy is sírt egy kicsit de nem annyira mint én.Mikor vége lett küldtek nekünk egy puszit a kamerán keresztül és el köszöntek.Én neki dőltem Emy vállának és csak sírtam és csak sírtam.
Emy:ne aggódj  nem sok kára visszajönnek csak még bírd ki nekem is nagyon hiányzik Liam.
Zoe:tudom de nem bírom tovább.
Emy szemszöge
Meg vigasztaltam Emyt és csörgött a telefonom hogy el kell mentem Loráért a reptére.
Emy:Lora ma jön hozzánk akarsz velem el jönni a reptére érte.
Zoe:persz csak össze szedem még magam.
Emy:jó én fel hívom hogy nem sokkára ott leszünk érte.3 csőrkésnél fel is vette.
Lora:Hallo?
Emy:Szia Lora Emy vagyok nem sokára ott leszünk.
Lora:oké siessetek.
Emy:oké siettünk.
Le tettem és Zoe mondta hogy mehetünk.Be ültünk a kocsiba én be indítottam a kocsi és el is indultunk 5 perc alatt oda is értünk.
Lora:sziasztok már rég láttalak titeket.
Emy:Mi is téged és meg öleltük Lorát.
Be raktuk a cuccát hátra be ült hátra és indultunk is az 1D-lakásba
Amikor meg érkeztünk ki szálltunk a kocsiból ki szedtük a cuccokat és be mentünk egy kis kutyus várt minket.
Zoe:kijé ez a kis kutya.?
Sarah:neked hoztuk a parton találtuk.
Zoe:tényleg nagyon aranyos,és mi legyen a neve?
Emy:mancs?
Zoe:nekem tetszik,lányok?
Lányok bólintottak be mentünk a napaliba és Lora be mutatkozott mindenkinek.
Lora:sziasztok Lora Dancer vagyok.
Haydee:Szia én Haydee Joani Malik Zayn húga.
Heat:Én Heather Styles Harry Styles nővérre.
Sarah:Én Sarah vagyok de szerintem ismersz.
Lora:igen veled is rég találkoztam.
Emy: szomjas a kutyika kéne neki adni egy kis vizet meg be is kéne neki vásárolni.
Zoe:lányok adtok neki vizet én el megyek Emyvel be vásárolni és figyeljetek rá.
Haydee:jójó meg lesz.
El mentünk a kutyusnak pár cuccot venni vettünk pórázt,tálat,tápot,játékot és sorolhatnám még miket meg vettünk mindent be pakoltunk a kocsiba és mentünk is haza le pakoltunk mindent fel vittem a szobámba vagy is Harry szobájába le tettem az ágyat amit a kutyának vettem vissza le mentem adtunk neki ennit is aztán ki ültünk a fűre és el kezdet  futkározni a fű be mi csak nevetünk rajta és ekkor Emy telefonja meg csörrent.
Emy szemszöge
 Liam meg csörgetett hogy most tudnánk skypolni fel mentem le hozom a lep topot be kapcsolni és már is videó hívást kezdeményeztem.
Mindenki köszönt és csak vigyorogtunk.
Emy:Sziasztok mit csináltatok ma?
Liam:szia kicsim sziasztok,semmi küll. láttátok a videót amit kültünk nektek?
Zoe:igen láttuk.
Még beszélgetünk kb 1 órát és meg mutattuk a kis kutyánkat is el köszöntünk Liaméktól küldütt mindenki mindenkinek puszit el köszöntünk és el mentünk le feküdni.
El ment minden ki fürdeni Zoe a kutyusával aludt és velem mert meg beszéltük hogy aludjuk együtt.
(3 Hónappal később)
Reggel mindenki boldogan kelt fel mert ma jönnek haza a fiúk le mentünk és el kezdtünk teát csinálni ekkor be tuppantak a fiúk minden ki oda rohant meg ölelték egymást és meg is csókolták.
Harry szemszöge.
Mikor haza értünk a lányok nagyon örültek mindenki bele ugrót a fiúk nyakába csak én álltam ott egyedül és Lora és Zoe.
Ezért vettem a bátorságomat és oda mentem Zoehoz és meg fogtam a kezét.
Harry:Zoe járnál megint velem.?
Zoe:hát persz.
Fel vettem Zoet és a levegőbe el kezdtem pörgetni és meg csókoltam utána csoportba össze ölelkeztünk és le ültünk beszélgetni....................................












2 megjegyzés:

  1. Kicsit sietős. Az amúgy Alan Carr, de mindegy. Vesszőt nem ismertek? Nem szoktatok tollbamondást írni?

    VálaszTörlés
  2. Kutyus!! :D Jó lett. :) Hozzátok már a kövit... #szeretlekámtiteket

    VálaszTörlés