-->

Oldalak

2013. március 2., szombat

12.rész/A baleset.


*Harry szemszöge*
Reggel fel keltem és Zoe még aludt.
Harry:Zoe... kelj fel...
Zoe:Mi van?
Harry:Jó reggelt...!:)
Zoe:Csak ennyi?
Harry:Ja. Meg elmehetnénk randizni...
Zoe:Benne vagyok...
Harry:Le megyek kérsz valamit?
Zoe:Megyek én is.
Harry:OK.
Zoeval le mentünk én a konyhába mentem és Zoe jött utánam.
Harry:Mit adhatok?
Zoe:Narancs lé van?
Harry:Igen.kérsz?
Zoe:Ha adsz...
Harry:Persze.
Öntöttem Zoenk és magamnak is egy kis narancs levet és oda mentünk a többiekhez a nappaliba.
Louis:Nagy bejelntésem van!
Harry:Mi?
Loui:Haydee meg én járunk!
Zoe hírtelen félre nyelte a narancs levet.
Ezen mind nevettünk még Zoe is.
Zoe:Mi meg majd elmegyünk... Hova is?
Harry:A vidámparkba.
Zoe:Oda....
Niall:Mi pizzázunk Heatherel.
Liam:Mi meg sétálunk.
Zayn:Ma mindenki megy minden felé?
Louis:Úgy látszik...
Harry:Zoe!
Zoe:Itt ülök melleted...
Harry:Dél lesz menjünk.
Zoe:Csak öltözünk fel elöbb. Vagy pizsibe akarsz menni?
Harry:Nem.

*Zoe szemszöge*

Zoe:Haydee Segítesz rucit választani?
Hayd:Persze.
Zoe:Gyere.
Haydee meg én felmentünk és találtunk egy tökéletes össze álítást.
Így nézett ki:












*Harry szemszöge*
Az össze lány fel ment és a srácok maradtak csak lent.
Harry:Mi van?
Louis:Haver nem sokára 1 hónapja  jártok...
Harry:Tudom holnap után lesz a hónap fordulok.
Liam:Meg a mienk...
Harry:Ja...
Liam:És mit tervezel?
Harry:Veszek neki valamit,romantikus vacsi aztán meglátjuk mit hoz az este...
Liam:Én mozizni Viszem Emyt aztán romantikus séta...
Zayn:Haver itt a csajod...
Én megfordultam és aaz én gyönyörű Zoemra lettem figyelmes.
Zoe:Naaa... Hogy nézek ki?
Harry:Nem találok szavakat...
Louis:Csini vagy..
Zoe:Na te is át öltözöl?
Harry:Persze.
Fel metem át öltözni.

*Zoe szemszöge*
Louis:És te mit veszel a Hónap fordulótokra?
Zoe:Nem tom...
Liam:Ténleg?
Zoe:Nem... Már meg vettem.
Niall:És mi az?
Zoe:Egy medál amibe bele van vésve hogy H+Z.
Louis:Ez tök jó!
Harry:Mi tök jó?
Louis:Semmi.
Harry:Mehetünk Hercegnőm?
Zoe:Persze Hercegem...
Harryvel kézen fogva elindultunk.
A zebránál jött egy autó és én felé löktem Harryt,és az autó engem ütött el.
Harry:Zoe!!!

3 megjegyzés:

  1. Csak így tovább. Gyorsan kövi részt. :)

    VálaszTörlés
  2. Már bocsi, de Sarah mikor lesz benne a blogodban?

    VálaszTörlés
  3. Nem sokára róla is fogunk majd írni :)

    VálaszTörlés