-->

Oldalak

2013. március 14., csütörtök

14.rész/Lora,medencézés,és üvegezés.


Sarah szemszöge
Niall vissza jött a napaliba sütivel a kezébe és le ült a mellénk a kanapéra.
Beszélgetés közben Zayn meg szólalt.
Zayn: Sarah lennél a barátnőm?
Sarah:igen!
Fel ugrottam a kanapéról és oda rohantam Zaynhez és meg öleltem.
Beszélgetünk mégy egy kicsit és fel mentünk aludni.
Be mentem a szobámba és a fürdő felé vettem az irányt de Zayn meg állított.
Zayn: Sarah aludnál ma velem?
Sarah: persze,de el megyek gyors fürdeni és utána megyek.
Zayn:oké várlak ;)
Be mentem gyors le zuhanyozni utána fel vettem a pizsimet és be mentem Zayn szobájába.
Oda feküdtem mellé adott egy jó éjt puszit át karolt és el aludtunk.
Emynél és Zoenál.
Másnap reggel:
Emy szemszöge
Reggel fel keltem de Liam már nem volt mellettem de hallottam hogy lent van.
Ezért fel keltem és a fürdő felé vettem az irányt meg mosakodtam és át is öltöztem ezt vettem fel.
Mikor meg kerestem a tökéletes ruhát fel vettem és le mentünk reggelizni ez volt rajtam:.Emy:mi lenne srácok ha át hívnánk a többieket medencézni?Liam:oké!Emy:akkor reggeli után fel hívom Heathert hogy 2 fele jöjjenek.Be fejeztük a reggelit és Emy fel hívta Heathert.Zoe:mi lenne ha el menténk egy kicsit a parkba sétálni amíg nem jönnek meg a többiek:?
El mentünk a parkba le ültünk egy padra beszélgetünk utána a fiúk meg hívtak minket egy fagyira el mentünk még sétálni és már mentünk is mert már a 2 óra volt amire haza értünk ép akkor jöttek meg a többiek.
Be mentünk a csajokkal át vettük a fürdő rucinkat és ugrottunk is bele a medencébe.
Emy fürdő ruhája:




























Heather fürdő ruhája:








Sarah fürdő ruhája:






Haydee fürdő ruhája:














Fiúk mindig bele dobtak a medencébe mi is meg próbáltuk őket bele dobni de nem ment ők erősebbek voltak úgy hogy mi húztuk a rövidebbet mindig.Amikor ki fürődtük magunkat ki mentünk és Louis azt találta ki hogy vízi pisztolyozunk.
Be mentem ki nyitottam a szekrényt és találtam is vízi pisztolyt ki vittem mindenki kapott egyet egyet és kezdődött is a játék a lányok a fiúk ellen.
Louis:3-ig.számolok és mehet a játék 1.....2.....3....rajt.
A végére én is Emy maradtunk versenybe Louis ellen.
Én bal oldalról támadtam Emy meg jobb oldalon le lőttük és mi nyertünk.
Louis: ez nemér vissza vágott akarok!
Niall: neeeee játszunk éhes vagyok nyafogott Niall.
Emy szemszöge
Be mentünk mi a csajokkal át öltöztünk és azt találtuk ki hogy pizzát csinálunk.
Meg csináltuk a pizzát és tálaltuk is.
Amikor vegesztünk meg csörent a telefonom ki mentem és fel vettem.
Emy:Hallo?
Lora:Szia!
Emy: Lora te vagy az 1000 éve nem láttalak jól vagy?
Lora: igen jól vagyok,veletek mi újság?
Emy: semmi....na és hogy hogy fel hívtál.?
Lora: hát anyuval meg beszéltem hogy ha nem gond hogy meg látogatlak titeket pár hónapra.
Emy: persze gyere csak,és mikor jössz?
Lora:azt még nem tudom de ezen a héten biztos még nem tudom,de kérhetek egy szívességet?
Emy: persze mondjad csak.
Lora:ki tudnátok értem jönni a repülő térre?
Emy:igen majd el megyünk ha jössz de majd küldj egy üzenetet hogy mikor jössz oké.
Lora:oké!
Emy:na de most le kell tennem mert a többiek várnak szia.
Lora:szia!
Le tettem a tellomat és vissza mentem a többiekhez.
Emy: na Zoe kivel beszéltem telefonon?
Zoe:na kivel?
Emy: Lorával az oviból.
Zoe: tényleg már milyen rég nem láttuk,és mit mondott?
Emy: azt hogy valamelyik nap el jön meg látogatni minket és itt is marad pár hónapra.
Zoe:és mikor jön?
Emy:nem tudja még ő se de ha meg tudja küld egy üzenetet.
Zoe: ja oké.
Harry szemszöge.
Harry.Na lányok én fel megyek mert el fáradtam te nem jössz Zoe?
Zoe:de!
Fel mentünk a szobába és le feküdtünk egy kicsit pihenni.
8 óra volt és Zoe el ment le zuhanyozni.
Amikor ki jött az én kabala pólóm volt rajta és oda jött hozzám és meg csókolt.
Harry:csini vagy!
Zoe:köszi!
Le feküdt mellém Zoe és én el kezdtem megint a nyakát gyengéden csókolgatni majd vetkeztetni kezdtem és le feküdtünk.
Másnap.
Zoe szemszöge.
Reggel nagyon jól keltem fel mert a tegnapi nap nagyon jó volt.
Harry még aludt és én fel keltem fel vettem a köntösömet és le mentem egy kis teát csinálni.
Ekkor Louis jött le a konyhába.
Louis:Szia Zoe hogy vagy?
Zoe: ó szia Louis nem is láttalak.
Louis:ma milyen programot találtatok ki?
Zoe:nem tudom majd meg kérdezzük  a többieket.
Ekkor Harry is le jött a lépcsőn.
Harry:nagyon jó éreztem magam tegnap.....ó szia Louis.
Louis.szia haver!na és mit csináltatok tegnap.?
Harry: semmi különöset.
Louis:ti tudjátok úgy is ki derítem de sejtem.
Harry oda jött nyomott egy puszit az arcomra és ő is készített magának egy kis teát.
Louis fel ment Haydeet fel kelteni.
Harry:hú majd nem le búgtunk.
Zoe:remélem Louis nem találja ki hogy üvegeset játszunk
Harry:reméljük és kacsintott egyet.
Ekkor le jöttek a többiek is.
Srácok:jó reggelt.
Zoe: nektek is!,mindjárt jövök csak át öltözök oké.
Harry:oké de siess.
Fel mentem és fel öltöztem ezt vettem fel:








Le mentem és mindenki körbe ölte a szőnyeget én csak értetlenül néztem.
Louis:gyere üvegeset játszunk.
Zoe ja ne pont ez nem akartam.
Zoe:én nem szeretnék most játszani am úgy is volt programom Harryvel.
Louis:nem szöktök meg csak egy kicsit játszunk?
Zoe:rendben.
Louis pörgetett és Heatre esett.
Louis:nos Heather felelsz vagy mersz?
Heather: merek,mondta maga biztosan és egy kicsit félve.
Louis:hoz ide egy csokoládét a konyhából aztán tört össze a csokit és rakd Niall hasára és utána onnan edd meg.
Heather:oké!
Heather ki ment egy tábla csokiért Niall le feküdt és Heather rá tett két db kockát össze törve Niall hasára amikor meg ette Heat a csokit Niall adott egy csókot Heatnek és tovább folytattuk a játékot.
Amikor pár ember volt még akkor meg szólaltam.
Zoe:na jól van most már hadjuk abba a játékot mert el fáradtam.
Abba hagytuk a játékot és Harryvel el mentünk egy kicsit sétálni a parkba.
Sétálás közben egy ismerős pillantottam meg.......




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése