-->

Oldalak

2013. március 9., szombat

13.rész/Az új ház.



*Harry szemszöge*

Oda mentem Zoehoz láttam hogy nem kell fel.
Gyorsan fel hívtam a mentőket és 5 perc múlva meg is érkeztek.
Be mentünk a kórházba ,Zoet el vitték én egyedül vártam kint a folyosón.
Fel hívtam a srácokat.
Louis vette fel.
Louis: Hallo?
Harry: Szia Lou! Zoet elütötte egy kocsi. Eljönnétek a kórházba?
Louis: persze!
Harry: Köszi.
Le tettem és Louisék 5 perc múlva meg is érkeztek.
Emy: Mi történt?
Harry: Hosszú.... Majd otthon elmondom.
Emy:OK.
Hírtelen Zoe lépett mellénk begipszelt karral.
*Zoe szemszöge*
Amikor felkeltem egy kórházban voltam meg vizsgáltak aztán be gipszelték a karom.
Amikor a nővér végzett ki mentem a többiekhez.
Mind megöleltek és megkérdezték hogy vagyok és mi történt.
Én csak hallgattam.
Zayn:Mehetünk?
Emy:Persze.
Ki mentünk a kórházból és be ültünk a kocsiba.
Haza mentünk és beléptünk a házba.
Zoe:Anya!Megjöttünk!
Anya:Szasztok!Zoe,kincsem hogyvagy?
Zoe:Jól anya.
De mi ez a sok doboz?
Anya:Elköltözünk!
Emy:Mi?! Hova?
Anya:A fiuk mellé!
Így még többet együtt lehettek majd.
O...! Itt is a költöztető autó!
Fiuk segítetek?
Liam:Persze!
Ki cipeltük a cucokat a kocsiba és indultunk is.
Oda értünk és a ház így nézett ki:
Be mentünk és be cipeltük a dobozokat.
*Emy szemszöge*

Amikor meg érkeztünk akkor egy gyönyörű lakást pillantottunk meg be mentünk és a fiúkkal köröl néztünk. Utána fel vittük a dobozokat a szobákba és ki pakoltunk.A vég eredmény így nézet ki.
Nappali: 
Konyha:
Fürdő:
Én szobám:
Zoe szobája:











Anya szobája














Emy: Liam  ma nincs kedved nálunk aludni.?
Liam: Én benne vagyok, Harry.?
Harry: mért ne.
Zoe: akkor szólok anyunak.
Emy: oké.
Zoe ki ment az ajtón és le kiabált anyának.
Zoe szemszöge.
Zoe: anya itt aludhat Liam és Harry?
Anya: persze.
Zoe: köszi!
Anya: el mentem be vásárolni sietek.
Zoe: oké.
Vissza mentem a szobába és mondtam a srácoknak hogy van e kedvük e filmezni egyet.
Mindenki bele egyezett le mentünk a nappaliba és be kapcsoltunk egy horrort Louis kedvéért.
A film végére mindenki meg ilyet.
Hirtelen el ment az áram és ajtó csapódás hallatszót ekkor anya jött be az ajtón és fel kapcsolta a villanyt azt láttuk hogy Louis kezébe volt Zayn Niall a kanapé mögött kuporgott én és Emy pedig hozzá bujtunk Liam hoz és Harryhez. Mindenki el engedte egy mást és Zayn le esett a földre.
Zayn: auuu.....!!!!!!!Louis ezt mért csinálnod?!
Louis: bocs haver.
Anyu ki készítette a vacsit és le ültünk enni.Amikor végeztünk Zayn.Louis és Niall haza mentek.Mi fel mentünk a szobánkba le zuhanyoztunk és le feküdtünk aludni.
Heather szemszöge
 Lányokkal otthon ültünk és a fiúkat vártuk. 5 perc múlvahaza is jöttek.
Heather: Sziasztok.
Niall: Sziasztok.Mit csináltatok egész nap?
Sarah: Beszélgetünk meg csináltunk egy kis sütit.
Niall: nekünk is?
Heat: igen manócskám nektek is.
Niall be ment a konyhába ki hozta a sütiket addig a fiúk le ültek mellénk
Niall vissza jött és le ült mellénk.
Zayn: Sarah járnál velem.
Szerintetek mint fog mondani Sarah?

6 megjegyzés:

  1. Na szerintetek össze jönnek Zayn és Sarah? kommizatok.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem összefognak jönni. De mit fog szólni Louis ehhez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anonymous!
      Szerinted Louis nem fog annak örülni hogy a huga boldog?

      Törlés
  3. Ügyesek vagytok! Igen összefognak jönni, SZERINTEM!

    VálaszTörlés
  4. Igen megfogattam a tanácsotokat, belenéztem ebbe is, es nagyon tetszik. ;)

    VálaszTörlés