-->

Oldalak

2013. április 4., csütörtök

18.rèsz/Szakitàs.

18.rész.
 Emy szemszöge
 Amikor haza értünk màr minden ki otthon volt fel mentünk a szobánkba én el mentem gyors le tusolni 5perc alatt kész lettem ki mentem és be bújtam Liam mellè az àgyba meg csókolt és el aludtunk.
Reggel 9-kor keltem Liam mèg aludt én le mentem és csináltam egy kis teát magamnak. Lànnyok is nem sokkal kesőbb jöttek.
 Lànyok:jò reggelt!
Emy:nektek is. Mi lesz ma a program?
Heat:én Niallal el megyek meg látogatni a csalàdjàt Dablinba.
Emy:nem is mondtàtok hogy el mentek. Heat:igen ma akartuk mondani.
 Emy:ja èrtem.
Le üktünk a kanapèra ès beszèlgetünk mèg egy kicsikèt nem sokkal fiùk is meg jelentek.
 Liam:jò reggelt dràm, jòreggelt lànyok.
Lànyok:jò reggelt.
Louis:mit csinálunk ma?
Sarah:hàt arra gondoltunk hogy itthon maradhatnánk és jàtszhatnànk valamit.
Louis:jó ötlet.
Haydee:film nézés?
Lora:én benne vagyok.
Emy:mi is mondtuk egy szere a csajokkal.
 Be mentünk a mozi szobàba és el keztünk egy vígjàtèkot nèzni.Mikor vège lett ki mentünk az udvarra tapancsal jàtszodtunk egy kicsi mikor abba hagytuk a játékot Zoe be ment meg etetni tappancsot vissza jött és le ült a fűbe.
Zayn:Sarah beszèlhetnénk egy kicsit.
Sarah:persze.
 Zayn szemszöge
Be mentem Sarahval és el keztem a mondandomat.
Zayn:figyelj Sarah màr nem érzem az a szikrát mint régen ezèrt szakítani kéne tudom hogy ez nehéz neked.....
 Sarah el kezdet zokogni így nem tudtam el mondani neki amit szeretem volna mèg így nem erőltetem a dolgot meg öleltem ö fel szaladt és én lent maradtam ekkor be jöttek a többiek is.
Louis:húgi?
 Zayn:fel ment a szobàjàba.
 Louis:ja èrtem akkor meg nézzen mit csinál.
Louis fel ment ès a sràcok kèrdeztèk hogy mi történt el mondtam nekik mert így is el kelet volna mondanom vègig halgatak ès Louis idegesen jött le a lépcsőn.
Louis szemszöge
Fel mentem Sarahoz és be kopogtam.
Sarah:igen ki az?
 Loui:louis be jöhetek?
Sarah:persze.
Be nyitottam ès làttam hogy Sarah sír.
Lou:mi a baj hugi mondott valamit Zayn amivel meg bàntott?
Sarah:nem semmi rosszat csak.....
 Loui:csak?
Sarah:sza...szakitodtunk mondta ès el kezdet a vàlamon sírni.
 Loui:meg ölöm! fel àltam ès ruhantam is le Zaynhez ès a többiekhez.
 Sarah szemszöge
Sarah:Lou ne..... de màr kèsö volt ès le ment èn utána szaladtam ès làttam hogy nagyon döhös Zaynre. Ne Loui ne bàncsad kèrlek...... de màr kèsö volt Zayn a földre rogyodt ès fel ment a szobàba be csapva maga utàn az ajtott.
 Zoe szemszöge
Zayn el mondta hogy Saraval szakitott Louis le is jött 5 perc mùlva de nagyon ideges volt Sarah utàna szaladt de kèsö volt ès nem tudta meg àlitani Louis hasba rugta Zayn egyböl a földre rogyodt mi segitetünk neki fel kelni Louis meg fel szaladt a szobájába. Fel öltettük Zayn a kanapèra Lora hozott neki egy kis vizet. Louis egèsznap nem is jött ki a szobàjàbòl ezèrt ùgy döntödtünk neg nèzük a lànyokkal fel mentünk ès be kopogtunk.
 Lou:tessèk?
Sarah:be mehetünk mondtük egyszere a lányokkal.
Lou:gyertek!
 Be mentünk ès el keztünk beszèlgetni fèl óràt biztos beszèltünk vele de legalàbb meg gyöztük hogy béküljün ki Zaynnel mi lementünk Haydee ès Lou pedig fent maradtak csòkolozni. Le jöttek ök is ès bocsànatott kèrt Zayntöl Zayn meg bocsàtottneki ès pacsiztak eggyet Niall màr nyafogott hogy èhes ezèrt el keztünk vacsit fözni mikor kèsz lett mindenki nekiàlt ennyi mikor vègesztünk Niallèk be akartak jelenteni valamit.
Niall:na szòval holnap el visszem Heatot a csalàdomhoz be mutatni ezèrt holnap indul a gèpünk Dablinba 1 hètig leszünk csak na de mi megyünk pakolni holnap koràn indolunk. Sràcokal bólintottunk ès Niallèk mentek is fel.
 Emy szemszöge
 Fel mentek Niallèk ès mi is fel mentünk aludni gyors el mentem le zuhanyozni de most Liam is be jött le tusoldunk ès be bujtunk az àgyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése