-->

Oldalak

2013. október 20., vasárnap

SORRY! :/



Tudom néha meg eshet hogy, vannak hibáim a blogban.És ezért SORRY..Le szoktam ellenőrizni, de akkor is maradnak benne hibák.Tudom hogy Zoe-ról nem nagyon volt téma, de igyekeztem valamit írni róla.Tudjátok nekem kicsit nehezebb írni, minden egyes emberről hogy lássátok az ő szemszögüket is,és egyedül nem megy már, mert a barátnőmmel össze is vesztünk és nem hiszem hogy kibékülünk,de ez most nem ide tartozik.Plusz a helyesírásból nem vagyok a legjobb,de igyekszem oda figyelni rá.Remélem a másik blogomba is követek engem, amit csak őszi szünetkor fogom majd csak írni,de a prológus már fent van.Remélem nem haragszotok rám!Még egyszer SORRY...SORRY..:///
Ezt pedig a Timi-vel fogom majd írni./másik barátnőmmel/
Remélem mind kettő blog tetszik majd!
     ~Betti~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése