-->

Oldalak

2013. október 19., szombat

29.rész/ Szülinap és meglepetés.

-Gyönyörűek a csillagok!-mondtam,mikor már jó néhány perce a csillagokat figyeltük.
-Nem annyira mint te!-mondta mosolyogva Liam
Erre csak el mosolyodtam majd meg csókoltam,és mentünk Louis szülinapi bulijára.Louis örült a meglepetés bulinak majd sóra köszöntötte a vendégeket.
********
A tánc után le ültem a lányokhoz beszélgetni majd láttam hogy Liam meg csókol egy másik lányt.Fel álltam majd arcon csaptam Liam-et és a lányt is.

*Liam szemszöge*

-Gyere táncoljunk.-húztam Emyt
-Most nincs kedvem.-ellenkezett
-Na gyere!
-Jól van,de csak a te kedvedért.-mosolygott majd a tánc parkettre húztam.
Először egy lassú dal következet majd három gyorsabb utána, majd Emy le ült egy kicsit mert el fáradt.Nem sokkal később hogy Emy el ment egy lány lépet mellém.
-Szia,Eliza vagyok!-mutatkozott be.
-Szia,Liam Payne.
-A barátnőimmel fogadtunk,hogy meg kell hogy csókoljalak.-mondta
-Hát sajnálom nem lehet.-ellenkeztem
-Na csak egy aprócska csók.
-Hát rendben.
Eliza közel hajolt hozzám majd meg csókolt,pár másodpercig tartót majd egy kéz nyomott éreztem az arcomon.Oldalra néztem és láttam hogy Emy áll itt.
-Liam,mi az hogy, néhány perce hagytalak itt és már, más csajjal csókolózol?
-Nem az aminek látszik!-ellenkeztem
-Akkor?
Kezdtem volna bele de Emy a válaszom nélkül el rohant sírva.
-Emy!-kiabáltam, és utána futottam.
A parton találtam rá.
-Emy kérlek hallgass meg.-könyörögtem
-Mi hogy megint meg vigasztalj,köszönöm Liam nem kérek belőle.
-Emy kérlek.?!
-Jó..három percet kapsz.
-Na szóval,az az igazság hogy, Eliza azért csókolt meg mert, a barátnőivel fogadtak hogy meg kell hogy csókoljon,hídd el nem akartam.
-De még is meg tetted!
-Tudom,Szeretlek Emy,és hídd el nem akartalak meg bántani,kérlek szépen bocsás meg.!
Nagy levegőt vett majd meg szólalt.
-Rendben!
-Köszönöm!
Ekkor tűzijáték jelent meg az égen,majd Emyt szenvedélyesen meg csókoltam.
********
-Emy,Emy??Keljél!
-Emy drágám,keljél gyere készüljünk mindjárt jönnek a vendégek.
-Mi az?-kérdeztem
-Gyere,mindjárt itt vannak a vendégek a bulira.
-Milyen bulira?
-Hát ma van Louis szülinapja,nem emlékszel?
-Az nem tegnap ünnepeltük meg?
-Nem!
Körülnéztem és csodálkozva néztem hogy a nappaliba vagyok, itthon?Mit keresünk itt?Nem Havain vagyunk?
-Mit keresünk itthon?Nem Havain vagyunk?
-Nem,nem is voltunk ott!
-Hát akkor álmodtam?
-Igen,na gyere!-húzott fel Liam a kanapéról majd meg csókolt.Fel battyogtam a lépcsőn majd a fürdőbe vettem az irányt.Le zuhanyoztam,majd fel öltöztem.
Liam már el készült majd le ment a többiekhez segíteni.
-Emy már mindenki itt van!-szólt be az ajtón Liam.
-Oké,mindjárt kész vagytok!-mondtam,majd az utolsó simításokat végeztem az arcomon.
-Kész!-jelentettem ki,majd le sétáltunk.
Jöttek az emberek sóra, sóra.Majd addig amíg az egész ház nem volt tele.Zayn volt a DJ,lányokkal pedig az italokat csináltuk.Harry egy kicsit többet ivott a keleténél így kicsit kába is volt.Csajokkal tartottunk egy kis szünetet és a fiúkkal a tánc parkettre mentünk.Egy darabig táncoltunk majd le ültünk.Később egy ismerős arcot láttam meg.

-Eleanor!-kiabáltam,és oda mentem az barátnőmhöz.
-Emy!-ölelt meg.
-Te hogy?És hol?És hogyan?-dadogtam
-Gondoltam meg látogatom a barátnőmet,anyud mondta hogy itt vagy!-mondta
-Oo... az szupi!-mosolyogtam.
-Na gyere be mutatlak a többieknek!-húztam oda.
-Zoe!Nézz ki van itt?
-Ki?-fordult meg majd mihenjts meg látta El-t meg ölelte.A srácok csak néztek minket hogy most mi van,mert nem értették.
-Srácok ő itt a leges, leges, legjobb barátnőm El,Elenor Calder.
-Sziasztok!-köszönt egy kicsit bátortalanul.
-Szia!Louis Tomlinson vagyok!-mutatkozott be először Louis.
-Szia!
Többiek is be mutatkoztak majd Louis meg hívta El-t egy italra.

*Louis szemszöge*

-Mit kérsz?-kérdeztem El-től,majd be álltam a pult mögé.
-Egy koktélt,létszíves!

-Parancsolt,egy neked egy pedig nekem!-mondtam,majd le raktam El-mellé a koktélját és mellé huppantam.
Beszélgettünk mesélt magáról,és egyre jobban tetszett nekem.
Aztán a srácok tortával jelentek meg.Kívántam valamit majd el fújtam a gyertyákat.Szeleteltem mindenkinek egy-egy szeletett és utána buliztunk tovább...
-Jössz táncolni?- kérdeztem El-től.
-Persze!-mondta, majd meg fogtam a kezét és a tánc parkettre húztam.
**************

*Zoe szemszöge*

Nagyon örülők hogy itt van El,már rég nem láttam.Louis-on nagyon látszott hogy be jön neki El.Meg is hívta egy italra és táncoltak is,nagyon kis édesek voltak.
-Emy,nézd!-mutattam a két párosra.
-Jaj de édik együtt.-mondta Emy
Én csak ezen mosolyogni tudtam.
-Hozok még egy kis italt!-mondtam Niall-nak és fel álltam.
-Siess!-fogta meg a kezem.
Oda mentem a pulthoz majd érdekes dologra lettem figyelmes.
-Harry!Ügye tudod hogy egy macskával beszélgetsz?
-Tényleg?-csodálkozott
-Igen,meg kérdezhetem mennyit ittál ma?
-Hát csak néhány pohárkával!
-Látszik!
Majd nem is érdekelte, tovább magyarázott a macskának.Kicsit nevetséges is volt a szitu, mivel nem tud beszélni a macska, de figyelt rá.Érdekes az is hogy, nem vette észre hogy egy folytában nyávogott, de mind egy.Csináltam mindenkinek egy,egy koktélt majd vissza mentem a többiekhez.
*****************
*****************

*December 31*

*Emy szemszöge*

Végre Új év is itt van.A srácokkal el utazunk Párizsba,néhány napra,mivel Január 1 után fellépésük lesz.Mindenki rajtra készen bőröndökkel a kezükbe vártak ránk.
-Emy,Liam!Gyertek mert le késük a gépet!-kiabált fel Louis.
-Megyünk!-kiabált le Liam
Gyors be pakoltam még a táskámba néhány szükséges dolgot majd le mentünk.
-Itt vagyunk!-mondtam
-Oké,indulás!-kiabált Louis
Ki mentünk majd két taxi állt kint várva, várva.Liam,Sarah és Én ültünk be az egyik taxiba,Zayn,Harry,Niall és Zoe pedig a másikkal.Louis és El pedig Louis kocsijával jöttek.Igen El is jön velünk Louis és El be jelentették hivatalosan hogy együtt vannak.Én szívem szerint nagyon örülők nekik.Ha ők boldogok én is az vagyok!Ki szálltunk a taxiból,majd nagy léptekkel sietünk a repülőhöz.
*******
Tumblr


SWAG | via FacebookRepülő út gyorsan el telt,ki néztem az ablakon és meg láttam a gyönyörű Eiffel torony-ot.Le szálltunk a repülőről majd egy csomó fotós és rajongó vett minket körül.Srácok adtak egy-két autó grammot,és siettünk a kijárat fele.Hívtunk egy taxit és a szállodánk felé vettük az irányt.Liam ki kérte a szobák kulcsát és mindenki ment a saját szobájába.Miénk 5b szoba volt.Mikkor be értünk a el voltak káprázzolva milyen gyönyörű szobát kaptunk na és a ki látás nagy szerű innen lehet látni az Eiffel tornyot.Egyszerűen káprázott a szemem.
-Liam ez gyönyörű!-mondtam majd neki dőltem a korlátra.
-Igen,van kedved meg nézni?-kérdezte.
-Persze!-mondtam,majd be zártuk az ajtót és kézen fogva el indultunk.Hotel előtt ismét fotósok és rajongók álltak, és minden fél e kérdést tettek fel.
-Liam!Liam!Kérlek írd alá-kiabálta az egyik fan,majd a füzetét tartotta.
Liam rá firkantotta a nevét,majd a kis lány hozzám is oda tartotta a füzetét.
-Te is alá írnád nekem?-kérdezte kedvesen
-Én?
-Igen!
-Persze.-én is rá írtam a nevem majd mások is oda tartották hogy írjam alá,majd sietve el indultunk.
Liam-ot kicsit se érdekelve tolatott előre hogy el tudhassunk menni.Nagy nehezen de leráztuk őket és egy kicsit nyugodtabban tudtunk menni.De láttam Liam arcán hogy egy kicsit ideges.
-Édes mi a baj?
-Semmi,mi lenne?
-Hát olyan fura az arc kifejezésed.
-Tényleg nincs semmi!
-Hát rendben.

*Liam szemszöge*

Mikor ki mentünk a szállodából, egy csomó fotós és rajongó állt körül minket.Egy kis lány meg kért hogy írjam alá a füzetét,rá firkantottam a nevem,majd a kis lány Emynek is oda tartotta.Emy kedvesen és mosolyogva alá is írta.
-Liam tényleg el akarod venni Emyt?-kérdezte az egyik fotós
Mit nem sejtve indultunk mielőtt a tervemet el szúrják.Szerencsémre Emy nem hallotta meg mert el volt foglalva úgy hogy ez meg úsztam.

PARIS.-Édes mi a baj?-kérdezte Emy
-Semmi,mi lenne?-tagadtam le
-Hát olyan fura az arc kifejezésed.-mondta
-Tényleg nincs semmi!-mondtam ismét.
-Hát rendben.-vonta meg a vállát.
Remélem most már ezt a napot senki se szúrja el gondoltam magamba.Emy-vel fel mentünk az Eifell torony leg tetejére ahol egy romantikus vacsora várt ránk.
-Liam ez egyszerűen varázslatos.-mondta majd meg csókolt.
Emy mosolyogva leült az asztalhoz majd a meg terített asztalon neki álltunk enni.
-Egy kis bort?-kérdeztem
-Igen!
Töltöttem mind a kettőnek majd nézegetni kezdtük az alkonyodó eget.Töltöttem még egy kis bort majd közelebb mentünk a kilátáshoz.Itt az én időm most vagy soha.Le tettem a poharam majd Emy-re néztem,és le térdeltem.
-Emily Jonson lennél a feleségem?-kérdeztem a nagy kérdést.
-Igen!-sírt örömében majd az ujjára húztam a gyűrűt,majd fel kaptam és meg csókoltam.
Srácok ujjongva elő jöttek,és meg öleltek minket.
-Gratulálunk!-ölet meg Harry.
-Köszi Haver!

*Emy szemszöge*

Ez nagy pillanat volt mind a kettőnk számára.Én vagyok a világon a leg boldogabb embere.Nagyon szeretem Liam-et, és most a feleségének mondhatom magam.Mindenki sorba meg ölelt és gratulált nekünk.
-Nehéz volt el titkolni de sikerült.-ölelt át Sarah
-Ti tudtátok?-kérdeztem
-Igen,Liam minden el mondott.
-És nekem nem szóltatok?-kérdeztem viccesen
-Akkor nem lett volna meg lepetés!
-Ez igaz!-mosolyogtam,majd oda rohantam Liam-hez és hevesen meg csókoltam ismét...........

****
Sziasztok!
Hát ez lenne az útólsó részünk!
Remélem nagyon tetszett a blogunk!
Még lesz egy évad zárónk is, de azt majd hétvégén fogjátok csak látni!
Aki még nem tette meg volna, az utoljára ÍRJON vagy PIPÁLJON nekünk, sokat jelentene.
Remélem még találkozunk az egyik blogomba.
Sziasztok!
Puszillak benneteket Betti!


3 megjegyzés:

  1. Amúgy azt ugye tudod, hogy egy csomót tévesztesz és ezek nem olyan hibák, hogy hoppá elfelejtettem úgy írni... Nem ezek olyan hibák amik többször elő fordultak: Elenor Calder, ami Eleanor Calder, Havai, amit úgy írunk, hogy Hawaii. És ami nagyon kiakasztott, HOREN! Directioner vagy nem? -.-" Figyelj oda máskor, inkább nézz utána, hogy jól írod-e, nehogy pofára esés legyen.

    VálaszTörlés
  2. Amúgy jó lett, meg minden. Csak annyi a baj, hogy hol van Zoe? Mi van vele? Milyen az, hogy ilyen szar vége lett?! Ebből semmi sem derül ki, hogy éltek tovább... stb.

    VálaszTörlés
  3. Tudod hogy néha hibák vannak benne, de sajnálom...le szoktam ellenőrizni is, és néha lehet akkor is hibás lesz egy-két szó tudom hibás is vagyok meg minden de nem ÍRTATOK NEKEM hogy milyen a blog, és kicsit már nem érdekelt annyira a blog/meg nem is tudtam úgy írni.Most csinálok egy másik blog más hely, más élet,de ugyan úgy a one direction-el.Remélem az jobban fog majd tetszeni nektek! Még egyszer SORRY!! :/

    VálaszTörlés