-->

Oldalak

2013. október 9., szerda

28.rész/Karácsony

Sziasztok meg hoztam az új rész,remélem tetszeni fog.Ne felejtsetek PIPÁLNI és ÍRNI, érdekel a véleményetek jó e, rossz e,min kell még változtatni.Kicsit rövid lett,de azért remélem jó lesz, következő rész Vasárnapra várható vagy előbb,még meg látjuk hogy alakul.Jó olvasást!
Otthon már a karácsony fát díszítettük,mikor valaki csengetett.
 😍 💜-Nyitom!-mondta Zoe,majd az utolsó gömböt a fára tette,és ki nyitotta az ajtót.
-Peter!-üvöltött Zoe.
-Peter?Peter?Peter!-üvöltöttem én is, majd ki szaladtam és köszöntöttem az uncsi tesómat,és Bellt.
-Hogy,hogy itt?-kérdezte Zoe értetlenül.
-Gondoltuk meg látogatjuk a húgicáinkat.-mondta Peter.
-Szupi!-mondtuk egy szere Zoeval.
-Ne álljatok ott gyertek be!-mondtam majd be léptek.
-Isten hozott szerény hajlékunkba.-mondtam
-Ültetek le,szólok a többieknek is!-mondta Zoe
-Milyen többieknek?Van itt más is?-kérdezte Peter
-Igen!
-Srácok!-kiabált fel Zoe a fiúknak.
-Megyünk!-kiabált Louis
-Szóval fiúkkal vagytok?
-Igen Peter,fiúkkal vagyunk!
Fiúk futva jöttek le,majd meg torpanva álltak mellénk mikor észre vették nem vagyunk egyedül.
-HE-LLÓ!-mondta szótagolva Louis
-Sziasztok!-köszönt Peter és Bell.
-Ó egy kis baba!-mondta Harry majd oda ment Bell-hez aki éppen játszót vele.
-Meg foghatom?-kérdezte
-Persze!
-Ó szervusz kis haver mi a neved?-kérdezte Harry David-től
-David Harry,David a neve!-mondtuk röhögve Zoeval.
-De aranyos vagy!
Be mutatkoztak a srácok is,majd beszélgettünk.
-Kértek valami üdítőtt?
-Igen,kaját!-mondta Niall
-Niall nem tőled kérdeztem.
-Ó..-szomorkodott.
-Igen kérünk-mondta Peter
-Rendben,akkor hozok!
-Srácok?-fordult még vissza Zoe
-Igen!
Fél perc múlva már hozta is az üdítőket,majd fordult még kettőt mert nem tudta mind a 10 üdítőjét ki hozni.
-Hogy vagytok?
-Jól,és ti?
-Mi is!
-Zoe,te terhes vagy?-kérdezte Bell mikor jobban fel mérte Zoet
-Igen,mért nem mondta anya még nektek?
-Nem szólt,de jó tudni!
-És ki az apa?
-Niall!-mondta Zoe majd adott egy puszit Niall arcára.
-És neked Emily neked melyik srác a szerencsés?-kérdezte Bell
-Liam.--mondtam majd adtam én is Liamnak egy puszit.
-Harry,most hagyd egy kicsit David-et had játsszon egyedül.
-Mnn..-szomorkodott Harry.
-Hagyd had játsszon vele.-mondta Bell.
-Na jó.adta meg magát Zoe.
-Éljen!-örvendezett Harry,majd megint el kezdtek játszani Dav-vel.
****
-David el kaplak!-mondta Harry majd Dav-vel el kezdtek rohangálni a házba.
-Harry!Ne pörgessed  fel a gyereket.
-Csak játszunk!
-Ez már nem játék,nem azért maradt itt Dav hogy rohangáljatok meg üvöltsetek,ha már ennyire akartad hogy itt maradjon legalább rendesen tudjatok játszani,üljetek le egy kicsit pihenni.
-Oké,oké,megyünk
-Gyere Dav nézünk egy kis tévét oké?
-Oké.
-Dav kérsz vala ennit vagy innit hm?-kérdeztem
-Igen,kérek
-Oké,akkor hozok valami ennivalott,tessék itt az isid.-adtam neki oda az inniét.
-Köszi!-köszönte meg
-Szívesen-mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára.
Am míg Harry-vel Tv-t néztek addig kentem ennek a csöppségnek egy szendwicset.
-Parancsolj.
-Köszi.
-Harry?
-Igen?
-Szendwicset.
-Kérek.
-Akkor tessék,és szívesen.
-Kössz
********
-Meg jöttünk!-üvöltözött Niall
-Rendben.
-Dav hol van?-kérdezte Zoe
-Harry-vel a nappaliba.
-De nincsenek ott.
-Hogy érted?
-Úgy hogy nincsenek ott!
-Akkor fel mentek vagy el vitte a parkba nem tudom.
-Már haza kell vinni Davet mert mennek haza Peterék.
-Harry?!-kiabáltunk
-Jó akkor meg nézzem őket.-mondtam majd fel battyogtam
-Harry?Dav itt vagytok?-kopogtam be Harry szobájába majd halkan be mentem.
-Alszanak,de kis cukik.
-Harry?Harry?-kéltegettem fel.
-Mmnn..-nyöszörgött
-Harry haza kell mennie Davnek.
-Jó,egy pill és viszem.
-Oké.
-Mindjárt hozza.-mondtam mikor le értem
Tumblr-Mi lesz a vacsi?-kérdezte Niall
-Rántott húsi krumplival,meg sütit csinálok.
-Nyami!-simogatta Niall a hasát.
Harry meg érkezett Dav-vel majd el búcsúzott tőle.
-Majd találkozunk még!-mondta Harry
-Igen!-mondta boldogan Dav
-Jól van,akkor szia Dav-köszönt el Harry
-Szia Harry.-mondta majd szorosan meg ölelte Dav Harry-t.
Én is jól meg ölelgetem a kis drágát majd Niall és Zoe el vitték Peter-ék hez.
-Nyugi Harry majd még jönnek hozzánk.
-Tudom.-szomorkodott majd meg ölelt.
***********
-Gyerekek kész a kaja!-szóltam nekik
Mindenki szél sebesen rohant a konyhába majd meg vacsoráztunk és desszertet is ettünk.
-Ki bonja fel először az ajándékát?-kérdezte Louis
-Had én.-mondta Sarah boldogan,és ki rohant a karácsony fához.
Welcome to my silly life. | via Tumblr
Minden ki sora ki bontotta az ajándékokat,már csak én voltam hátra.Nagy levegőt vettem majd ki bontottam.Nagy örömömre egy elegáns ruhát találtam benne és egy nyakláncot amin egy E és egy L volt össze kulcsolva.
-Tetszik?-kérdezte Liam
-Igen!-mondtam,majd meg öleltem.
-Emy most bontsad ki a mienket.-mondta Niall boldogan.
-Rendben.-majd adott egy kis dobozt.
Egy karkötő volt benne.
-Köszönöm.
-Tessék Zoe ez a tied?-adtam én is oda az ő ajándékát.
-Köszi!
Bele nézett és boldogan húzta fel a kezére a Párizs-os karkötőjét.
-Köszönöm.-ugrott a nyakamba.
-Szívesen.
Minden ki örült az ajándékának.Niall le hozta a gitárját és énekelni kezdtünk.Meg hitt baráti karácsonyt tölthetünk együtt.És nagyon boldog lehetek hogy itt lehetek a fiúk között.
Mindenki fáradtan dőltbe az ágyba,és úgy szintén mi is.
***********
PinterestReggel a hó esésére ébredtem ki pattantam az ágyból és sietem Zoe-hoz és Sarah-hoz akik mihelyst meg hallották ki ugrottak az ágyból és mind hárman néztünk ki az ablakon.
Imádjuk a hót minden évben ezt várjuk a leges legjobban hogy szánkózhassunk és hó angyalokat készítsünk.
-Irány ki!-mondtam
-Oké szólok a fiúknak is!
Sarah szólt a fiúknak is majd jó melegen fel öltöztünk és ki mentünk.Hó csatáztunk,majd később csapatokat alkottunk.
Én,Liam,Harry és Louis,másik csapat Zoe,Sarah,Zayn,Niall.
Építettünk ilyen aknákat majd el kezdődött a harc.
Mindenki már a vége felé már mindenkit dobálta így mindenki egymás ellen volt.Harry Zoe-t kergette Niall pedig Harry-t.Sarah-val a többi fiút dobáltuk.Mikor mindenki el fáradt és kicsit meg is vagytunk be mentünk és készítettem mindenkinek egy forró csokit.A forró csokitól mindenki fel melegedett majd el kezdtünk filmez nézni.
Közebe fele el nyomott az álom,és Liam karjai között aludtam el.
***********
Mikor fel keltem még mindig ment a film ekkor Louis ugrót le a lépcsőn Havai ingbe és nadrágba.
-Kaba Bunga na ki meggy Havai-ra?-kérdezte Louis.
-Ki?-kérdezte Zoe.
-Hát mi!
-Haver mi ez a gönc?-kérdezte Harry értetlenül.
-Hát megyünk Havai-ra.
-Oké,és mikor indul a repülő?
-3 óra múlva úgy hogy siessetek.
Fel ment mindenki be pakolni majd két és fél óra alatt kész is lett mindenki.
Fel szálltunk a a repülőre és indultunk is Havai-ra.
*********
Havai gyönyörű város,sok fák és jó idő.Innentől kocsival mentünk tovább a központba ahol meg szállunk.
TumblrEgy óra kocsikázás után meg láttam a táblát és a az utcán sétáló embereket figyeltem.Végre meg érkeztünk ki kértük a szoba kulcsokat majd mindenki el ment a szobájába,majd le pakoltunk és mentünk is ki a partra Liam-mal el mentünk szörfözni és a többi fiú is jött.Nagy hullámok voltak és én régen szörföztem ezért mindig bele estem a vízbe.
Mikor ki élveztük a víz partot el mentünk meg vacsorázni majd Liam-mal el mentünk sétálni.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése