-->

Oldalak

2013. szeptember 22., vasárnap

Sziasztok!


Csak azért írok, hogy meg mondjam hogy csak hétvégén tudok hozni új részt.Mert tudjátok most már el kezdődött a suli is, és hétvégén jobban tudtok is olvasni.Meg csak akkor tudunk össze kaparni valamit.Remélem még számíthattok rátok!Reméljük azért még velünk maradtok.
Írjatok nyugodtan, nem harapunk, ki váncsi vagyok a véleményetekre, akár jó, akár rossz mondjátok ki a véleményeteket,milyen a blog,min kell még változtatni bármi írjatok nyugodtan.PIPA akár COMMENT bármi csak szépen meg kérlek titeket PIPÁLJATOK vagy COMMIZATOK meg értéseteket köszönöm.Pénteken vagy Szombaton vagy max Vasárnap hozzuk a rész! 

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon szeretem a blogot, csak lusta vagyok írni nektek. Na azt írtátok, hogy komizzunk és írjuk le a véleményünket a blogról. Na szóval most én őszintén megírom, hogy szerintem túl sablonos az egész. Lehetne benne olyan is ami a való életben is megtörténhet nem csak a mesékbe....
    Puszi barátnőtök Cini :)

    VálaszTörlés