-->

Oldalak

2013. szeptember 7., szombat

24.rész. After Party.

***************
Sziasztok picikét későn de meg érkezett a rész remélem tetszik majd jó olvasást!!...



*Zoe szemszöge*

Reggel a szobámba ébredtem..?
Ez azért érdekes,mert úgy emlékeztem hogy a vetitőbe aludtam/aludtunk el.
A szekrényemhez sétáltam,majd ki vettem belőle az első ruha darabot ami a kezembe akadt.
Meg mosakodtam,majd le mentem a konyhába,már mindenki lent volt.
-Jóreggelt csirke Józsika!!-üvöltötte Louis.
-Őhm.....Louis az csipke Rózsika-mondta Niall
-Nem baj,én azt mondom csirke Józsika-mondta Lou
 -Hagyuk.-mondta Niall majd fel állt az asztaltól felém sétált és egy lágy csókot adott.
-Bleeeeeee.....-mondta Harry.
-Nyukszik a beteg!-kiabált Sarah Harryre.
-Köszi.-mondtam majd rá mosolyogtam.
-Máskor is.-mosolygot vissza.
Le ültünk az asztalhoz persze én ma is Niall ölébe és egymást ettetve reggeliztünk meg.
Harry egy darabig még birta aztán fel ment.
Mikor végesztünk a reggelivel Niallal el mentem tv nèztni.
1 óra múlva,éppen amikon Niall meg csókólt volna Louis lépet elénk.
-Szia Lou,mit szeretnél.?-kérdeztem.
-Szia,Paul most üzent hogy after party lesz ahova mi is meg vagyunk híva.
-Oké,hányra kell menni.?-kérdezte Niall
-6 kor úgy hogy van még idő addig.
-Oké köszi hogy szóltál.
-Szívesen.-majd fel szaladt a lépcsőn.
-Nos,hol is tartottunk?-kérdezte Niall.
-Itt.-mondtam.



-Ha nem zavarna eggyesek itt Filmet szeretnének nézni!-zavarta meg az "idilli" hangulatot Harry.
-Oh..Oké.Bocs.-mondta Niall.
A film további része viszonylag jól telt.
Fel sétáltunk,majd hirtelen csengettek.
-Megyek!-kiáltottam,majd fel siettem.
-Szia,az autónk pont a házatok előtt robant le és....-eddig háttal ált nekem,majd meg fordult.-O..Helllllo!-mondta.


-Szia.Nagyon ismerős vagy nekem.-mondtam.
-Te is.-mondta,majd üres tekintettel méregetett.
-Megvan,te vagy Cole Pendery!-mondtam.
-Te meg Zoe Parker!-mondta,majd meg öleltük egymást.
-Régen láttalak.-mondtam.
-Ja 5 évesen.-mondta.
-Öhm..-hallotam egy hangot a hátam mögül.
-Niall ált ott.
-Szia a kicsim!-mondta,majd meg csókólt.
-Úristen!Te vagy Niall Horan az 1D ből!-üvöltötte Cole.


Be invitáltuk a többi srácot is.
Az a Dalton gyerek egy folytában engem nézett.
Kicsit már idegesíttet nem is kicsit nagyon.
Ezért el mentem a konyhába inni egy kicsit.

******************************************
******************************************
-Bocs hogy közbe szólok de sajna nekünk nem sokára e kell mennünk.-mondta Lou.
-Oké rendben.-mondta Cole
Ki kis értem őket majd fel rohantam a szobámba át öltözni és le zuhanyozni.

*********************************
Már minden ki kész volt és indulás készen.
Niall külön kocsival mentünk többiek pedig Louisékkal.
Pár perces kocsikázás után meg érkeztünk.
Niall illedelmesen ajtót nyitott én pedig szokás szerint meg "köszöntem" neki.
Adtam egy puszit az arcára meg fogta a kezem és be sétáltunk.

*Emy szemszöge*

Niallék el keveredtek a tömegbe Liam meg be mutatott pár hírességnek és barátainak nagyon barátságosok voltak velem az emberek.Kicsit már keztem agodni Zoe miatt ezert úgy döntöttem meg keresem.
-Leeyum drágam,meg keresem Zoet mert kicsit aggók miattuk.
-Jól van de siess vissza.-mondta majd adót egy puszit és el kezdtem meg keresni Zoet vagy Niallt de sehol se láttam őket.
Aztán ki szúrtam Louist a nagy tömegből és oda mentem hozzá hát ha tud valamit róluk.
-Loi Zoeék hol vannak?-kérdeztem tőle mire hátra fordult és csak vállat vont.
-Akkor hol láttad őket utoljára?
-Itt voltak az előbb de azóta már nem tom hová kavarogtak.
-Oké.-mondtam majd tovább kerestem őket.
**********************
-Hát nincsenek sehol.-mondtam Liamnak mikor már az egész helyiséget végig jártam.
-El mentek valahova.-mondta ki a tényt Liam
-Mikor?-döbbentem le.
-Mikor el mentél őket meg keresni.
-Hát akkor jól van.
**********************
*Zoe szemszöge*

Niall körbe vezetett engem beszélgetünk néhány emberel.
-Kicsit már unalmas itt ne menünk haza?-kérdezte Niall.
-De kéne kicsit el fáradtam is.-mondtam
Niall meg fogta a kezem és ki mentünk a kijárati ajtón.
Be szálltunk a kocsiba majd haza vettük az irányt.
Mikor meg érkeztünk Niall ismét ki nyitotta az ajtót nekem elő kerestem a lakás kulcsot de nem tudtam mert Niall egy folytában a nyakamat csókolgatta.
Nagy nehezen elő túrtam majd ki nyitottam az ajtót.
Niall a falnak nyomot és heves csók csatába kezdtünk.
Fel kapott majd fel rohant velem a szobájába le döntött az ágyon és el kezdte a nyakamat ismét csókolgatni ami benne egy kisebb nyögések hagyták el.
Lassan a ruhák is le kerültek rólunk már csak fehér neműbe voltunk.
-Biztos hogy akarod-kérdezte kérdői tekintettel.
Én csak bólintottam egyet és ismét meg csókolt.
**********************
**********************

Reggel boldogan és ki pihentem ébredtem drága Niallom mellett.Adtam neki egy csókot majd az eldobott ruhákat fel szedtem a földről majd be mentem a fürdőbe le zuhanyozni.
Körbe csavartam magamon a törölközött majd át battyogtam tiszta ruháért a szobámba.
Fel öltöztem majd le mentem a nappaliba Niall ép tv-zet még annyira nem voltam éhes azért oda mentem hozzá és hozzá bújtam.


********************
Ez a rész kicsit rövidre sikeredett de remélem tetszett.
Ne felejtsetek PIPÁLNI és COMMENTELNI nagyon érdekel a véleményetek akár jó akár rosszak.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése